98. Bölüm Clarke ve Lexa yakınlaşıyor!

161 23 85
                                    




..................................................

'Clarke?' dedi Lexa bana bakarken. Gözleri başka yana çevriliydi.

'Efendim?' dedim tereddütle. Gene ne düşünmüştü kim bilir..

'Şurada ki resim..' dedi resme doğru bakarken. Bu beni şakasına yanağımdan ısırdığı resimdi. O anı hala dün gibi hatırlıyorum. 'Ne zaman çekildi?'

'Çok olmuyor ' dedim tebessüm ederken. 'İstersen başka resimlerde var gösterebilirim'

'Olur' demişti bir heyecanla. Gözlerindeki istek parıltısı beni mutlu etmişti. Hatırlamak için her yolu deniyordu çünkü.

O an telefonu elime alıp galeriye girmiştim. Ve resimlerden baştakini açarak Lexa'ya doğru göstermeye başladım. Resimlere baktık sıra gülümsüyordu. Bir sürü resmimiz vardı onunla. Isırırken,öperken, sarılırken.. anlamlı anlamsız her türlü resmimiz vardı. Galerimde full Lexa ve ben vardık. Bu durum da fazlası ile güzeldi zaten. Öpüştüğümüz resim çıktı birden geçerken. Resmi görür görmez kızarmıştı. Ama gülümsemişti de.

'Öpüşüyoruz..' diyip gülmüştü. 'Aman aman nerelere geldik..'

'İnan bana en masum öpüşmemizdi..' diyip ben de gülmüştüm.

'Nasıl yani?' Diyip sesli güldü. 'Lütfen bana uslu çiftlerdendik de..' demişti gülerken.

'Ne yazık ki hayır..' dip gülmüştüm. Ona yalan söyleyemezdim. Hem belki bir şeyler hatırlardı.. 'Hiç değildik olamadık da..'

'Ee maşallah' diyip gülmüştü. 'Neler yaptık?'

'Bunu anlatamam' dedim gülerken. 'Cidden anlatamam..'

'Tamam tamam şakaydı zaten..' diyip o da gülmüştü. 'Zaten bunu anlatma ben de hazır değilim henüz..' o an masumca bakmıştı bana. Onu böyle görmek üzüyordu. Ama zamanla daha iyi olacağımızı da biliyordum. Ama gene de istemsizce üzülmüştüm. 'Üzdüm mü seni?'

Hızla toparlanıp 'Hayır hayır' dedim. O an elini tutmuştum. Neden yaptım bilmiyordum bunu. Ama elini geri çekmemişti. 'Üzmedin bir yere daldım sadece'

'Bak beni yanlış anlama lütfen' dedi elimi sıkarken o da. 'Sadece hatırlayamadığım için dedim seni üzmek istemedim'

'Üzmedin beni' dedim gülerken. 'Merak etme sorun yok'

'Pekala sana inanıyorum'

'İnan' diyip yeniden güldüm. 'Ben sana bir çay getireyim biraz iç kendine gelirsin' tam o an yataktan kalkmıştım ki elimin çekildiğini hissetmiştim. Lexa elimden tutup beni birden çekmişti. Elleri titriyordu. Biraz daha sokuldu bana doğru. Gözlerini kapadı bir anlığına. Sonra açtı tam gözlerimin içine baktı. 'Sen çok güzel kokuyorsun' bunu normalde hep söylerdi. Ben de hep mutlu olurdum. Ama şu an canımı yakmıştı bu cümle. O an hiçbir şey yapmadan sadece bekledim. Ters tepki vermesinden korkuyordum çünkü. Derin bir nefes alıp vermişti. Nefesinin sıcaklığını yüzümde hissettim. Gözlerini kapadı yeniden. Birden dudaklarıma yönelip öptü beni. Çok şaşırmıştım ama ben de yavaş bir şekilde karşılık verdim ona. Ve çekildim. Gözleri hala kapalıydı. Açtığında ise gülerek bana bakıyordu. Haftalar sonra özlem duyduğum dudaklar dudaklarım ile birleşmişti. Çok mutluyum şu an..

'Kızdın mı?' dedi yüzü değişirken.

'Saçmalama neden kızayım?' dedim ben de gülerken.

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin