....................................................
Ertesi gün;;;;;
Yaz ayında olmamıza rağmen, Londra'da hava bugün kapalı ve yağmurluydu. Hafif de rüzgar vardı. Neyse ki annem insafa gelmiş ve hava yağmurlu diye arabanın anahtarını, kartlarımı vermişti bana geri. Zaten suçum da yoktu vermesi de lazımdı şimdi. Yani araba anahtarımı ve kartımı...
Evden çıkarken her zaman ki gibi tarzımı konuşturmuş ve eşofmanımın altına bot giymiş ve beyaz sweatim üzerine de siyah kot ceketimi giyerek evden çıkmıştım. Ve dakika bir gol bir...
'Lexa?'
'Buyrun müdür hanım'
'Daha evdeyiz'
'Ben evden çıktım yalnız'
'Ay sabah sabah seninle bunu tartışmıcam!'
'Ben de benimle tartış diye ölüyordum zaten'
'Nereye gidiyorsun?' dedi gözlüğünün üzerinden bana bakarken. 'Yoksa...'
'Okul için hazırlandığıma göre bara gidiyorum ya!' dedim gülerken. 'Malum kartlarım ve arabamda var..'
'Espri yaptı kertenkele vur kendini yerden yere!'
'Gören de diyecek ki ne kadar olgun bir bayan ya' dedim bende anneme bakarken. 'Dışı Londra'lı içi sivaslı!'
'Bana bak!' dedi sinirle. Daha sonra durup; 'Beni de okula bırak hadi'
'Olmaz..'
'Ne demek olmaz'
'Olmaz demek olmaz demek işte'
'Bana bak sen neden telaş yaptın?' dedi gözlüğünü eli ile yukarıya iterken. 'Arabada ne yapmayı planlıyorsun?'
'Ne yapmayı planlayabilirim?'
'Hii! Yoksa kız mı sakladın?'
'Aynen aynen git bak bagajda birisi var hatta!' dedim sinirle. 'Odam dururken arabaya sakladım evet'
'Demek ki odana da arada baskın yapmam gerekecek!' hay dilimi eşek arısı soksun... Clarke'ı eve atamadan ayar yedik iyi mi.... 'Şimdi ne karıştırıyorsun sen?'
'Clke kave iöcz'
'Ne?'
'Clrke kahdhs ida fdkos'
'Türkçe konuş!'
'Clarke'la kahve içicez!' dedim birden kaçmaya çalışırken. 'Sen artık taksiyle gidiver!'
'Sen, seni 9 ay karnında taşıyan, 4 saatte zor doğuran, doğururken ağlayan anneni bırak sevgiline git tabii ki' dedi yüzünü düşürürken. 'Yağmurlu havada taksi beklerim ben de ne olacak...'
Vicdanıma oynuyor şu an.. Evet evet bunu yapıyor.. Ama ne olursa tabii ki de taksiyle gidecek!
..............................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Novela Juvenil+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...