.............................................'Clarke hayatım napıyorsun...' diyerek söylendim o an. Çünkü Clarke beni ellerimden tutmuş ve hızlıca yukarıya odama çıkarmıştı. Hafızamın yerine gelmesi ve Clarke'ın da bana haftalar sonrası kavuşması her şeyi değiştirmişti. Gerçi ben her şeyi yeni öğrenmiştim orası da ayrı..
Clarke beni odaya soktu ve kapıyı kilitledi. Ona şokla bakıyordum. Ardından hızlıca dudaklarıma yapıştı. Ben de itmek yerine karşılık verdim. Ki nasıl itecektim ki zaten?
'Annelerimiz aşağıda' dedim çenemi emen Clarke'a. 'Ve arkadaşlarımız..'
'Bir şey olmaz' dedi yeniden dudaklarıma gelirken. 'Sen kendini bana bırak' Ani bir hamle ile Clarke bir de yatağa itti beni ve üzerime çıktı. Deli gibi öperken tam tişörtüme elini atmıştı ki telefonu çalmaya başlamıştı.
'istersen bak önemli olabilir' dedim nefes nefeseyken. Clarke sinirle gülerek üzerimden kalktı. Sövdüğüne eminim şu an.. Ve telefonu açtı. Yaklaşık birkaç saniye sonra yüzü değişik bir hal almıştı. Ben merakla ona bakarken. 'T-tamam' diyip kekeleyerek telefonu kapamıştı. Neler oluyordu?
'Noluyor?' dedim hala şaşkınca ona bakarken. Çünkü yüzü bembeyaz olmuştu. Hayalet görmüş gibiydi tıpkı. Ve ben de merak içindeydim açıkcası. 'Clarke sana diyorum?'
'Lexa şey olmuş' dedi saçını kaşırken. Genelde bunu gerildiğinde yapardı.
'Sabaha söylersin artık! Yetişir mi bari?'
'Cheryl hastanede' dedi tek nefeste. Ona şokla bakarken kalbime de bir ağrı girmişti.
'Kara' diyebildim sadece.
'Lütfen sakin ol iyiymiş sadece yaralı ellerinden' dedi bana bakarken.
'Ne saçmalıyorsun sen?' dedim sinirle. 'Ne yaralısı ya?' Çünkü bana aşağıdayken Cheryl'in Toni ile geziye çıktığını söylemişlerdi. 'Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?' Bu neydi şimdi? 'Hani Toni ile gezideydi ha?'
'Sana yalan söylemek istemedim..'
'Evet bu söylememiş halin değil mi zaten?'
' ya napsaydım? hafızan yeni yerine gelmişken nasıl bir olayı daha yükleyebilirdim zihnine?'
'Çekil Clarke' o an sinirle yanından geçmiştim.
'Lexa lütfen böyle gitme'
'Onu yalan söylemeden önce düşünecektiniz küçük hanım!' sinirle odadan çıkıp hastaneye gitmek için adımlarımı hızlandırdım.
Bir saat sonra Hastanede;
Hastaneye vardığımda Amy, Octavia ve Raven bana her şeyi anlatmışlardı. Kara'yı nasıl tuzağa çektiklerini, Kara'nın Toni'yi nasıl yaraladığını ve Cheryl'in de Kara'nın arkasından o ormana dalmasını.. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmışlardı. Ağzım açık şokla onları dinlerken onlar da benim hafıza olayına aynı tepkiyi vermişlerdi.
'Şuraya bak ya!' dedim sinirle. 'Şuraya bak!' o an elimi saçımdan geçirdim. 'Alt tarafı birkaç hafta kafam gitti ve bunu fırsat bilip intikam oyunları kurmuşsunuz arkamdan' o an derin de bir nefes almıştım. 'Üstelik hafızam yerine gelince de soruyorum Cheryl nerde kızlar nerde diye! Aldığım cevaplar ise koca bir yalanmış!'
'Ya iyi de elimizde olan bir şey değildi. Ayrıca o kız size neler yaptı serbest mi bıraksaydık?' dedi Raven'de.
'Raven konuşma sus' dedim ona sinirle bakarken. 'Bak şu ikisi suçlarını gayet iyi biliyor ve susma haklarını kullanıyorlar sen de öyle yap!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Подростковая литература+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...