'Sensiz geçen her günüme, her saatime hüzünlendim
Sensizlikten değil, seni geç bulduğumdan olsa gerek.''Lexa?' O an gömleğimi giymiş ve koltuğa oturmuştum. Her yanım ağrıyordu yalan yok. Kedi gibiydi resmen Clarke az önce. Her yanımı ısırmış çizmiş tırnaklamıştı. 'İyi misin?'
'Gayet iyiyim' dedim gülerken. 'Sevgilim önceki hayatında kediymiş meğerse az önce öğrendim ben de'
'Ya sen de abart' demişti gözlerini devirirken. 'Gören de neler yaptım neler sanacak'
'Evet bu yapmamış halin'
'Sen çok gıcık bir insan oldun bak!'
'Sadece sana!' O sırada yanıma oturmuştu. Ve dikkatle bana bakmaya başlamıştı. 'Neden öyle bakıyorsun?' Demiştim gülerken.
'Sevgilime bakıyorum' demişti gülerken. Sonra birden yüzü düşmüştü. 'Ya da bakamıyorum'
'Neler oluyor?' Dedim ona bakarken. Şu an bu hali beni tedirgin etmişti. Ve üzgün olması beni de üzüyordu oldukça. 'Clarke?'
'Huzursuzum sadece'
'Neden? Benim yüzümden mi yoksa? Bir şey mi yaptım?
' Asla? ' demişti öpüp geri çekilirken.' Sen değil ama biz yaptık'
'anlamıyorum hiçbir şey'
'Senden sakladığımız çok fazla şey var Lexa?'
'Ne gibi?'
'Geçen sene gibi!'
'Geçen sene mi?' dedim şaşkınlık ile. Geçen seneye kadar ben kaybolmuş bir durumdaydım. Hem ablamın olayı hem de benim psikolojik olarak dibe çökmem uzun zamanımı almıştı düzelmem için. Bu sene kendime gelmeye başlamıştım. Ve geçen seneye dair hiçbir şey şu an zihnimde net değildi. Çünkü genelde sarhoş oluyordum. Ayık kalmak istemiyordum. 'Geçen sene noldu?'
'Hatırlamıyorsun çok normal'
'Anlat o zaman'
'Ya bana inanmazsan?' Dedi üzgünce bana bakarken. 'O zaman nolacak?'
'Sen benim sevgilimsin!' Dedim yüzünü avuçlarımın arasına alırken. 'Sana değil de kime inanayım?'
'Sadece korkuyorum bu işin sonunda seni kaybetmekten'
'Ya anlatmadığın için çoktan kaybetmiş olursan?'
'Lexa..'
'Sadece anlatt Clarke'
'Pekala' dedi derin bir nefes alırken. 'Alya parti yapmıştı hatırlıyor musun?' Dedi baana bakarken. Kafamı sallayınca devam etti; 'Şehire geldiğinde o partiyi yaptığında sen sevmemene rağmen partiye katıldın. Çünkü bitik haldeydin. Her şeyden herkesten kaçıyordun. Arkadaşlarında dahildi buna. Ve benimde Gözüm hep üzerindeydi. Hatta kızlara bile kaçırdığım nokta olursa siz dikkat edin demiştim'
'Orada olduğunu bilmiyordum'
'Çünkü deli gibi sarhoştun! Adını dahi bilmiyordun ki'
'Sonra?'
'Sonra birden ortadan kayboldun. Sadece iki dakika arkamı dönmüştüm. Kızlarda konuşmaya dalınca gözden kayboldun. Her yere baktım ama yoktun. tam o an da Amy ile çarpıştık. Onlarda deli gibi seni arıyordu. Çünkü sarhoştun. Evden kaçmıştın gecenin bir yarısı. Annen her yerde seni arıyordu.' Dedi gözlerimin içine bakarken. 'Amy'ye sordum onlarda bilmiyordu. Aklımı kaybedecek gibiydim. Her yerde seni aramaya başladım. Aklıma üst kat geldi. Ve koşarak çıktım. Kızlarda arkamdan çıkmıştı'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...