26. Bölüm Sevgi Pıtırcığı!

269 33 95
                                    


..................................

Clarke'gilin evi;;;; (Clarke'ın ağzından)

'Clarke?' dedi annem birden. Tam odama çıkarken durdurmuştu beni. 'Biraz konuşalım' onu ilk defa ciddi gördüm. Hafif bir tırsmadım değil.

'Ne hakkında?' dedim o gerginlikle.

'Bu kadar gerilme lütfen' dedi ciddi yüz ifadesi yerini gülümsemeye bırakırken. 'Alt tarafı anne-kız sohbet edeceğiz biraz'

'Elbette' dedim ben de gülümserken. Annem asla hesap sormazdı. Aksine sevdiğim insana kavuştum diye mutlu d a olurdu. Baştan biliyordu çünkü Lexa'ya olan hislerimi. Sadece neden beraber olamıyoruz anlam veremiyordu. Onu da zaten çok sonra öğrendi.

'Bak' dedi endişeyle. 'Lexa ile olman harika bir şey. Ona hep aşıktın. Öyle ki başkasını hayatına dahi almadın. Sevgili olmadın. Elini tutmadın. Sadece o vardı sende. Ama aşk bir yerde yaralayabilir. Lexa bunu bilerek yapar demiyorum yanlış anlama' dedi hüzünle bana bakarken. 'Biliyorsun çok şey yaşandı ve hepsi istemsiz gelişti. Engel olunamadı'

'Hastalığımdan korkuyorsun' dedim gözlerim dolarken. 'Tamamen ona kapılıp her şeyin kötüye gideceğini'

'Asla' dedi tebessüm ederken. 'Bundan hiçbir zaman şüphem olmadı. Çünkü Lexa seni her haliyle kabul edip seven birisi. Bu durumu tersine çevirmek için kendinden bile vazgeçerdi eminim buna.' dedi derin nefes alırken. 'Sadece diyorum ki dikkatli ol. Bir Kara vakası başka birisi tarafından yeniden yaşatılmasın. Ve ne olursa olsun bir şeyler yanlış da gözükse Lexa' yı her daim dinle. Sana bir açıklaması olacaktır. Uzak durma ondan. İyiliği için bile olsa. O iyilik belki de ona daha çok zarar verir. Bilemezsin'

'O hatayı bir kere yaptım. Ondan uzak kalarak. Bir daha hiç kimsenin bizi ayırmasına izin vermeyeceğim'

'Güzel! Çünkü kim ne derse desin birbirinize çok yakışıyorsunuz!' şaşkınlıkla bakmıştım ona. Evet Lexa'yı çok seviyordu. Her defasında onunla ilgili en ufak bir şey bile olsa iyi konuşurdu. Ama gelini olarak gördüğünü de kim tahmin edebilirdi ki...

'Kulaklarım neler duyuyor böyle?' dedim gülerken.

'Aşk güzel şey sevgili kızım' dedi gülerken. 'Bulduğun an tüm gücünle sahip çıkmalısın ona'

Pekala kesin annem aşık olmuştu. Ama kime? Neyse yakında çıkar kokusu...

O an gülümseyerek odama çıkmıştım. Ve tam duşa girmek için adım atmıştım ki Lexa mesaj atmıştı.

L: Anan bir şey dedi mi?

C: Yok anam bir şey demedi. Anam ne ya? Koskoca Bayan Woods'un biricik Seksi kızı şiveyle konuşuyor resmen.. Ama gene de çok tatlı...

L: Yarın sabah beraber kahvaltı yapalım mı? Seni ellerimle beslemek istiyorum.. Bu kız romantikleşmeye mi başlamıştı?

C: Anam hayadda izin vermez Romeo..

L: Kaçırırım hiç problem yok!

Bunu ciddi ciddi yapabilirdi. Hatta yapardı. Çünküü Lexa deliydi. Hele ki konu ben olunca..

C: Tamam ya şaka yaptım! Seve seve gelirim. Besle beni ellerinle :)

L: Oki doki :) ışığını da kapa hala açık.. Beni izliyordu demek ki. O an cama doğru yaklaştım. Ve camdan bana baktığını gördüm. Ve yeniden mesaj gelmişti. L: camın önünde de çok durma yoksa buradan ayrılamam..

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin