'Cennettir dediler, güneşin doğduğunu;
Cennet bildim seninle, kavuştuğumuzu..'
................................................
Clarke'ın ağzından;;;
'Lexaaaa...' dedim uyuyan Lexa'ya doğru. Saat on ikiye geliyordu. Ve bizimki seksin ortasında yorgun düştüğü için uyuklamaya başlamıştı. Neyse ki omzuna bir ısırık yiyince gözleri fal taşı gibi açılmış ve organzm olana kadar da dayanmıştı. Ama boşalır boşalmaz anında gitmişti. O zamandan beri de uyuyordu işte... 'Sevgilim...'
'Hm...' demişti hala yorgun gelen sesiyle.
'Uyan hadi de gezelim biraz'
'Sende ki bu enerji nereden geliyor Allah aşkına ya?'
'Sende ki nereden gelmiyor Allah aşkına ya?'
'Geceden beri beni bitirdin Clarke! ama sen hala ayaktasın bu nasıl olabilir ya?' dedi kafasını bana kaldırıp uykulu gözleri ile bakarken. Ay şu an çok tatlıydı ya.. 'Büyülü güçlerin felan mı var kızım? Kendine okuyup üflüyor musun yoksa?'
O an kahkaha atıp; 'Hayatım büyülü güçlerim olsa sence şu an uyuyor mu olurdun?' demiştim. 'Senin üzerinde de kullanırdım şahsen bunu...'
'Oldu olacak beni de vampir yap seni emeyim sen de hamile kal sonra bebemiz de olsun ya' dedi bana bakarken. 'Bir bu kaldı şu an'
'Başka evrende Lexa! Başka evrende sevgilim belki...'
'Ya sabır ya sabır'
'Amin' dedikten sonra sinirle kafasını yastığa geri gömmüştü. 'Kalk yoksa....'
'Yoksa ne?' dedi yeniden bana bakarken. 'Isırır mısın?' o an durmuş; 'Yapmadığın şey değil ama neyse :)' demişti..
'Aşk olsun vampir miyim ben ?'
'Keşke olsaydın. Belki daha az acıtırdın' dedi gülerken. 'Bağışıklık kazancam senin sayende'
'Ay ne abarttın ya'
'Yaklaşır mısın bir' demişti bana. O an sorgulamadan yaklaşmıştım. Ona doğru yaklaşınca beni kendine çekmiş ve boynuma doğru eğilip köprücük kemiğimden ısırmıştı.
'Ayy oha' derken acıyla inleyip anında üzerinden kalkmıştım. 'Off çok acıdı...'
'Ay ne abarttın sen de ya' dedi gülerken. 'Alt tarafı ısırdık nolmuş canım'
'Pislik...' dedim ona dudak büzerken. 'Nasıl kıydın bana ya?'
'Sen bana nasıl kıydın?'
'Tamam haklısın ben ısırmıştım önce...'
'İyi dersini almışsındır artık'
'Üzerine su dökerim diyecektim' dedim gülerken. 'Isırmayacaktım! Pislik!'
'Olsun bir daha ısırırken acısını bilir ısırmazsın en azından' dedi gülerken. 'Ayrıca onu da Yapamazsın zaten' diyip kafasını geri yastığa gömdü. 'Su dökemezsin yani'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Roman pour Adolescents+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...