.....................................
'Senleyken akıllanmaz şu kalbim, çünkü sana kör kütük aşığım;
Benim olmak sana yakışıyor çok, senin de benim olman gibi tıpkı'
Akşamüstü Woıdsların evi;;;;;;
Clarke ile güzelce yemeğimizi yiyip sonrasında ise evlere geçmiştik. Kapıdan girmeden ona sımsıkı sarılmıştım. Ve tam kapıya yönelip eve girecekken yeniden sarılasım gelmişti ona. Bırakasım gelmiyordu. Onunla aynı evde yaşasak bile doyamazdım ona sanırım. Yanımdayken bile özlerdim o güzel yüzünü.
Onu zor da olsa bıraktıktan sonra eve gelmiştim. Annem evde yoktu. Alışverişe çıkmıştı. Mesaj atmıştı çünkü oradan biliyordum. O yüzden direkt odama çıkıp duş almıştım. Ve üzerimi giyinip kendimi yatağa atmıştım. Aşırı yorgundum..
'Lexa?' diye bağıran sesle uyanmıştım irkilerek. Bu annemin sesiydi ben ise duştan sonra uyuyakalmıştım. Saatte baya geç olmuştu. 'Lexa?''Efendim?' ses yoktu elbette. 'Efendim?'
'Lexa?'
İlla aşağıya indirecekti. Ne olurdu yani bir ses etsen? Sanki duymadın. Bal gibi de duymuştun. Ama bana eziyet olacak ya tabii duymamazlığa verirsin.
'Efendim dedim?' birden gördüğüm manzara ile susmuştum.
'Lexa? Sürpriz!' diyerek koşarak boynuma atlamıştı Alya. 'Çok özlemişim!' diyip daha sımsıkı sarılmıştı. 'Sonunda ya!'
'Ben de' diyip zoraki bir gülümseme sunmuştum ona. Ve sarılmıştım. Daha sonra ise anında geri çekilmiştim. 'Hoşgeldiniz!'
'Hoşbulduk küçük Woods!' demişti Alya'nın annesi. 'Büyümüşsün!'
'zaman hızlı geçiyor' demişti annemde gülerken. 'Ee hadi yemeğe geçelim'
Herkes masaya geçmişti ben ise duruyordum öylece. Alya'nın annesi seslenmişti bana 'Lexa kızım gelsene hadi'
'Ben dışarıda yedim tokum teşekkürler' dedim gülerken. 'Size afiyet olsun'
'Kiminle yedin ki?' demişti Alya'da. 'Arkadaşlarınla felan mı?'
'Sevgilimle!'
'Sevgilin mi?' demişti kaşlarını çatarken. Şaşırmıştı baya. 'Bundan haberim yoktu'
'Özel hayat sonuçta her şey anlatılmıyor'
'Ama biz yakınız!'
'Kimmiş bakalım bu kız?' demişti Alya'nın annesi tekrar. 'Güzel mi bari?'
'Bayan Griffin' in kızı sen de yakından tanırsın' demişti annem. 'Bir süredir birlikteler bizim kızlar. Çok zorlu yollardan geçtiler.'
'Ahh çok sevindim! Annesi gibi kızı da tatlı' Alya'nın annesi cidden çok iyiydi. Gözlerinden anlaşılıyordu cidden sevindiği. Alya ise garip garip bana bakıyordu. 'Yakışıyorsunuz hayal ettim de'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Novela Juvenil+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...