8. Bölüm Lexa'nın itirafı!

722 72 105
                                    

.............................................

'Victoria?' diye bağırdı Amy birden. Yanında Raven'de vardı. Ve ikisi şaşkınlık ile Clarke ile ona bakıyorlardı. 'Gelsene bir'

'Clarke sen de benimle gelir misin? Acil bir durum var da!'

Clarke Raven'e doğru, Victoria ise Amy'ye doğru yürümeye başlamıştı.

..................................................

Victoria ve Amy;;;;;;;;;;


'Sen ne yaptığını sanıyorsun?' diye çıkıştı Amy Victoria'ya ya. 'Clarke'la bu kadar yakın olman çok yanlış tamam mı? '

'Amy bilmediğin şeyler var o yüzden bence dur!'

'Öyle mi neymiş bilmediğim şeyler söylesene?'

'Söylenmiyor işte! Bana düşmez bu ayrıca'

'Neden Clarke'ın sevgilisi gibi davranıyorsun o zaman? ' dedi şüpheyle ona bakarken. 'Daha iki gün önce laf sokup saçını başını yolluyordun. Ne değişti dünden bugüne? '

'Clarke'ın sevgilisi gibi davrandığım yok tamam mı? ' dedi Victoria sinirle. ' Öyle bir şey zaten olamaz! '

'Neden Peki arada Lexa var diye mi?' dedi ve durdu. 'Yoksa başka bir şey mi?'

'Lexa ne alaka?' dedi şaşkınlıkla. 'Clarke' dan mı.. '

'Bunu anlamayacak kadar salak olamazsın Victoria. Ona bakışları bile farklı özellikle birkaç gündür daha yoğun!'

'Lanet olsun!'


...................................................

Raven ve Clarke;;;;;;;;;


'Victoria ile ne işin var?' dedi Raven sinirle. 'Lexa'nın gözü önünde hem de!'

'Raven sadece tesadüfen öğrendi ve yanımda olmak istiyor başka bir şey yok!'

'Sıkıca sarılmasından belli o!'

'O anlamda bir şey olmayacağını sen de biliyorsun Raven' dedi Clarke sinirle 'Saçmalıyorsun!'

'Lexa görseydi ne olacak sanıyordun?'

'Hiçbir şey olmayacaktı!'


O sırada Lexa sinirle bahçe kapısından girip 'Victoria!' diye bağırmıştı. Burnundan soluyordu adeta. Herkes şaşkınlıkla ona dönmüştü. Victoria o an anlamıştı ne olduğunu. Ve kaçınılmaz son artık yakındı..

'Hiçbir şey olmayacak demiştin değil mi?' dedi Raven telaşla. 'Al şimdi tekrar bak'

'Hayır bu olamaz!'

'Victoria şu an sinirli sakın yanlış bir şey söyleme!' dedi Amy önüne geçerken. 'Yanlış anlaşılmaya gayet müsaitdiniz ayrıca haklı şu an oldukca.'

'O zaman hak etmişimdir! Çekil!'

'Hayır!' O an Victoria Amy'yi itip Lexa'ya doğru yürümeye başlamıştı. Clarke arkasından bağırmıştı ama duymamıştı. Ve tam Lexa'ya yürürken, Lexa hızlanmış ve sert bir şekilde yumruk atmıştı Victoria'ya doğru. Afallayan Victoria yere düşmüştü.

'Victoria?' Clarke endişe ile koştu. Ve eğildi ona doğru. 'Hey iyi miisn?' kanayan ağzını eliyle silmişti.

'Sorun yok yeterince hak ettim'

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin