10. Bölüm İlk öpücük!

838 77 165
                                    




...................................................


Clarke ve Kara gelen ambulans ekiplerinin kontrolleri sonrası hastaneye kaldırılmıştı. Lexa ise karakola götürülmüştü. Kara'nın planı işe yaramıştı. Clarke'ın uyanmadığı her an Lexa için büyük tehlike oluşturuyordu. Ve bu durum Kara'ya mutluluk olarak yansıyordu elbette...


'Lexa?' diye içeriye girdi annem. Beni nezarethaneye almışlardı. Verdiğim ifadeden sonra serbest kalmayı umuyordum. Çünkü suçum yoktu. Tek amacım da koşarak hastaneye Clarke'ın yanına gitmek olacaktı. Onun için buradan kaçardım bile. Ama malesef burada tıkılıp kalmıştım. Şimdilik! 'İyi misin?'

'Evet baya iyiyim sorma gitsin' dedim anneme bakarken. 'Bak gülüyorum hatta'

'Benimle dalga geçme'

'Kadın beni deli etme'

'Kızım burada hangi hakla tutuluyor?' dedi annem memura doğru. 'Daha reşit olmayan biri neden böyle bir şey yapsın?'

'Bize gelen emirler bu yönde hanımefendi'

'Bir yere kaçacak değil!' dedi annem tekrar sinirle. 'Kaçacak olsa panik yapar o zaman kaçardı. Biraz mantıklı düşünün'

'Hanımefendi..'

'Susun hiçbir şey duymak istemiyorum! Şimdi beni amirinize götürün hemen! Yoksa ben kendim bulup burayı başınıza yıkarım'

'Anne ne yapıyorsun?' dedim ona şaşkınca bakarken. 'Kendini içeri mi attırmaya çalışıyorsun?'

'Kızımı kurtarmaya çalışıyorum!'

'Tabii hanımefendi buyurun' dedi memur şaşkınca. 'Size yolu göstereyim'

'İstersen gösterme!'

'Anne!'



................................................

O sırada hastanede;;;;


'Bayan Griffin!' dedi Mira Clarke'ın annesine yaklaşırken. 'İyi misiniz?'

Mira'nın ailesi hem Lexa'nın annesi hem de Clarke'ın annesi ile oldukca yakınlardı. Aileler birbirleri ile anlaşıyordu ama çocuklar birbirine düşmandı...

'İki kızım da içeride!' dedi annesi üzgün bir şekilde. 'İkisi de!'

'Çok üzgünüm...'

'Bir de bana sor'

'Biraz dolaşalım mı isterseniz sizde?'

'İyi haberler gelmeden buradan ayrılamam'

Mira o an durmuş ve bayan Griffin'e bakmıştı. 'Bunun sorumlusu sizce...'

'Eğer Lexa'yı söylüyorsan..' diyip durdu annesi. 'Lexa'nın böyle bir şey yapacağına inanmıyorum! Avukatları görevlendirdim bile. Yakında oradan çıkacaktır'

'Gerçekten mi?' Mira hem sevinmiş hem rahatlamıştı. 'Diyecek bir şey bulamıyorum'

'Lexa'yı yakından tanırım! Her sabah selam verir hem akşam selam verir. Çoğu zaman yardım eder. Sadece komşusu olduğum için değil insan olduğum için' dedi bayan Griffin. 'Belli etmese de Clarke'ı seviyordu. Böyle bir şeyi asla yapmaz'

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin