94. Bölüm Lexa ve Kara!

138 16 172
                                    




...........................................

Kara Lexa ile beraber ormanın derin ve sessiz köşesine doğru yol almıştı. Ve orada bir yerde birkaç dakika beklemişti. Birini bekliyordu. Lexa yaralıydı. Ve hala da baygındı. Kara arabanın plakası belli olduğu için önce arabayı değiştirmesi gerektiğini düşündü. Çünkü çoktan annesi ve Clarke'ın hatta diğer kızların kamera kayıtlarına baktığını akıl ettiğini düşünmüştü. Yakalanma riskini göze alamazdı. Özellikle Lexa'yı elde etmişken..

Birden kırmızı bir araba belirdi karşı tarafta. Kara anladı ve yaklaştı. Kızın yanına gelmesini bekledi. Yanına gelen sarışın bir kız ona yeni bir araba vermişti. Kısacası kendi arabasını işte.

'Geciktin!' dedi Kara sinirle. 'Ben sana gecik diye para ödemiyorum'

'Sen bana sadece para ödemiyorsun!'

'Kendine gel!'

'Her neyse!' dedi kız bıkkınlıkla. 'Yakalanmadan gel demiştin' dedi tekrardan. 'Sana niye hiç iyilik yaramıyor ki?'

'Uzatma tamam!'

'Kara?' dedi kız ona yaklaşırken. 'Bana neden soğuk yapıyorsun? Artık sevmiyor musun beni?' Kara kızı, onunla vakit geçirerek ve kaçtığı süreçlerde onun evinde saklanmak için kullanmıştı. Ve özel bir şeyler de yaşamışlardı. Kız Kara'ya aşık olmuştu ama. Kara ise pis oyunların peşindeydi sadece. Ve Lexa'nın. 'Eskisi gibi dokunmuyorsun bana?'

'İşim bitti çünkü seninle' dedi Kara sertce. 'Ne bekliyordun tam olarak? Seviştik diye sevgili olmayı mı ya da seni sevmemi felan mı?'

'Ne?'

'Karşımda iyi aile çocuğu gibi davranma' dedi Kara sinirle. 'Alt tarafı benimle güzel bir gece geçirdin ve bitti!' dedi kıza bakarken. 'Kusura bakma bunun sorumluluğunu alamam! Engelleseydin!'

'Sen de istedin!' dedi kız ağlarken. 'Sana güvendim!'

'Eğer bekaretin içinse yüm bu olay..' dedi ve durdu Kara. 'Tanıdığım doktorlar var hallederiz' Kara kızdan o an sert bir tokat yemişti. Neye uğradığını şaşırmıştı. Ama hiçbir şey yapmamıştı.

'Sen pisliğin tekisin!'

'Aynen öyleyim çekil şimdi'

Kara arabaya yöneldi ve Lexa'yı yavaş adımlarla arabadan indirdi ve yeni arabaya bindirdi. Kız ona şaşkınca bakarken Kara ise ona dönüp; 'Paranı aldın daha ne istiyorsun?' demişti.

'O kız...' demişti kız şaşkınca. 'Öldü mü?'

'Hayır yaşıyor' dedi Kara gülümserken. 'Ama senin için aynısını söyleyemeyeceğim' dedikten sonra Silahın kabzası ile kızın suratına sertce vurmuştu. Alnı kan içinde kalan kız dengesini kaybederken Kara onu saçlarından tutup arabanın kapısına sertce yeniden vurmuştu kafasını. Birkaç defa.. Ardından kızı ön koltuğa doğru yatırdı. kaburga kısmını yan çevirdi ve kapıyı sertce birkaç defa çarptı kızın bedenine. Ardından ise yeniden kızı dik oturttu. Arabanın el frenini boşa alıp ilerideki uçuruma doğru gitmesine izin verdi. Saniyeler içerisinde araba uçurumdan yuvarlanmıştı.. 'Bir delil daha ortadan kalktı ve bir sorumluluk '

O sırada Hastanede;

Kızlar Bayan Woods'u görmek için önce hastaneye gelmişlerdi. Lexa'dan haber yoktu. Clarke bir umut telefonunu arıyordu Lexa'nın. Çalıyordu da telefon. Belki bir umut kurtulur da  açar yerini söyler diye Clarke elindeki tüm imkanları deniyordu. Ama telefonu açan yoktu. 'Nolur sevgilim yaşıyor ol nolur!' Clarke kendi kendine konuşuyordu..

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin