'Sen ve ben, bir karavan, bir eylül ayı yollarda;
Sana olan aşkımı itiraf etsem ya bir deniz kenarında...'
......................................Clarke'ın ağzından;;;;;
Tüm gece uykusuz kalmıştım. Aşırı yorgundum. Ama değmişti. Çünkü Lexa'yı izlemiştim. Onunla olmak, onun kokusunu içime çekmek, ona istediğim her an dokunup sarılabilmek mucize gibi bir şeydi. Benim olduğunu bilmek ise sonsuzluğun güzelliği...
Ona çok aşıktım. O bir gün beni sevmeyi bıraksa dahi ben sevmeyi bırakamazdım. Onun yeri başkaydı. İlk aşkımdı çünkü. İlk gülüşüm, ilk sevgilim, ilk dokunuşum. Onunla her şeyim ilkti. İnsan ilklerini nasıl unutabilirdi ki??Annemle konuşmamız gereken bir konu vardı. Onu konuşmak için BAYAN woods'un evinden ayrılmıştık. Konuşarak yürümüştük aşağı caddedeki parka. Ve sahilde oturmuştuk. Yaklaşık kırk beş dakika sonra annem sıkıldığımı anlamış olacaktı ki 'Hadi koş Lexa' ya' demişti gülerek. Gözlerimin içinin parladığına yemin edebilirim...
O an Lexa'yı aramıştım ama telefonu meşgule atmıştı. Asla böyle bir şey yapmazdı. Aksine müsait olmasa dahi açardı o telefonu. Şaşırmıştım bu duruma. Ama üzerinde durmamıştum. Ve eve doğru yürümeye başlamıştım. Eve vardığımda arabasının olmadığını görmüştüm. Ve tam o an Miradan mesaj gelmişti.
M: 'Clarke biz okulun üst caddesindeki Lezbiyen bardayız. Lexa' da burada' diye yazmıştı. Lezbiyen bar ve Lexa? İyi de ne alakaydı bu? Lexa öyle yerleri asla sevmezdi. Ben olsam da olmasam da. Tam o an başka bir mesaj daha gelmişti. 'Victoria' ya ya bir şey oldu o yüzden geldi. Ve yanında Alya da var. Sümük gibi yapışmış Lexa'ya. Sen de kızları al ve gel! '
Alya! Kabusum! Bu kızı öldürmemek için kendimi zor tutuyordum. Resmen Lexa' ya yapışıp kalmıştı. Sürtük!
Sinirlenmiştim. Önce sakinleşmem gerekti. Ardından ise oraya doğru yola çıkmam. Ama bu sinirle araba kullanamazdım. O yüzden kızlara mesaj atmıştım. Beni almaları için.
Yaklaşık yarım saat sonra Luna araba ile beni almıştı. Ardından ise Raven ve Octavia'yı alıp bara doğru gitmeye başlamıştık.
'Bu kızın Lexa' yla barda ne işi var? ' dedi Raven sinirle. 'Hem de lezbiyen var!
'Sakız gibi yapışmıştır ne olacak?' demişti Luna'da yola bakarken. 'Kurtulamıyoruz ki'
'Clarke?' demişti Octavia'da. 'Bu sessizliğin beni korkutuyor'
'Ona şu an bir şey yapamam kızlar' dedim sinirle. 'Hastalığımı kullanır eminim buna!'
'Yolacağım bu kızı ya' dedi Raven. 'Sen yapma biz yapalım'
'Evet aynen' demişti Octavia'da. 'Hem Amy' de seve seve yardım eder. Diğer kızlarda'
'Amy' le mi konuştun? ' demiştim ona bakarken.
'Evet!' demişti kafasını çevirirken. 'Amy üzerine gidince gerçek yüzünü ortaya çıkarmış şeytan'
'Sürtük!' dedim sinirle. 'Oynasın bakalım oyununu! Ama Lexa' ya asla yaklaşamaz!' tam o an mesaj gelmişti. Mesaj Alyadan'dı.
A:' Clarke'cım Lexa senden sıkılmış bar da özel alanda benimle ilgileniyor şu an'
Mesajı görür görmez kan beynime sıçramıştı. Kızlar anlamış olacak ki telefonu alıp mesaja bakmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...