...........................................
Cheryl'in ağzından;;
İki gündür kendimi daha iyi hissediyordum. Ağrılarım azalmıştı. Sonunda da boyunluktan kurtulmuştum. Evet bir müddet takmam gerekiyordu ama dikkatli hareket etmem şartıyla bir söz verip kurtulmuştum ondan.. Doktor durumumum iyiye gittiğini her geçen gün de daha iyi olacağımı söylemişti. Vücudum kendini onarmaya erken başlamıştı neyse ki.. İki gündür enteresan şekilde annem Toni ile benden uzaktı. Bayan Griffin sayesindeydi tabii bu. Onu dibinden ayırmıyordu. Onun sayesinde ben de Toni'yi dibimden ayırmıyordum elbette. Toni'yi çok özlemiştim. Ona sarılmak, sarılıp huzurla uyumak bana kendimi daha iyi hissettiriyordu.
Tek sorun Lexa'yı göremememdi. Onu aynı şehirde olmamıza rağmen göremiyordum iki gündür. Özlemiştim kardeşimi. Clarke'a evlilik teklifi edeceği için hazırlıklarla ilgilenmişti. Şu an Clarke yola çıkmıştır. Belki de evlilik teklifini almıştır.. Yakın zamanda bana da vakit ayırırdı nasıl olsa.. Sonuç olarak kardeşim sonunda mutluydu. Çünkü kaybetmeye yakın olduğu şeyler ona geri dönmüştü. Bir daha o duyguyu yaşamasını istemezdim asla. Darısı da Toni ile banaydı.. Evde ikimiz tek kalıyorduk. Ve Toni'ye ne zaman yaklaşmaya çalışsam kaçıyordu benden. Onu çok özlemiştim. Ve onu istemem gayet normaldi. Başka hiçbir şey umrumda değildi. Onun da istediğini anlıyordum. Ama kaçması, sanırım iyileşmemi tam anlamıyla beklemesiydi. Ama zaten iyiydim ortada sorun yoktu bile.. Muhtemelen korkuyordu.. Ama benim bekleyecek gücüm yoktu daha fazla.
Ama dünden beri hareketlerinde bir farklılık da sezmiştim. Zor dayanıyordu. İstiyordu ama kendini zor tutuyordu. Kendiyle çelişiyordu bir nevi o da. O zaman anlamıştım bana karşı yavaş yavaş savunma mekanizmasını indirdiğini. Yumuşuyordu. Bunu elbette kullanacaktım ben de. Hazır annem de evde yokken..
Mesela şu an da duş alıyordu. Ve ben de ona duş çıkışı güzel bir sürpriz yapacaktım. Çırılçıplak bedenimle.. Belki daha seksi halimle.. Hızlı bir şekilde ayağa kalktım. Salondan odaya çıktım. bavulumdan kırmızı kısa bir gecelik çıkardım. Zor günler için sakladığım geceliğimdi bu. Ve her daim yanımdaydı. Önce üzerimdeki sweatshirt'i çıkardım. Hızlı bir şekilde de eşofmanımı. Külodumu da indirdikten sonra, Ardından da sütyenimi çıkardım. Memelerim sallanarak serbest kalırken Tamamen çırılçıplak kalmıştım. Hemen geceliği giymeye başladım. Kalçama kadar gelen geceliği giydikten sonra kenarlarından tutup hafifce aşağıya çektim. Mememin çizgileri fazlaca belli olurken dolgunlukları da dikkat çekiyordu. Sütyensiz olduğu gayet net belliydi. Aynada kendime bakarken fark etmiştim bunu. Büyük göğüslü olmanın avantajları işte. Dikkat çekince daha hot bir gece oluyordu.. Kenarda duran parfümümü de alıp kulak arkalarıma boynuma ve memelerimin ortasında ki boşluğa sıkmıştım. Toni bu parfüme bayılırdı.. Şu an bana asla karşı koyamazdı..
Toni duştan hep bornozla çıkardı. Ben ise genelde giyinip çıkardım. Alıştığım bir durumdu bu. Yatağı açtım ve başa doğru oturdum. Bacak bacak üstüne atıp beklemeye başladım. Çok geçmeden banyonun kapı sesi duymuştum. Gel bakalım T.T gel..
Odaya girer girmez 'Sıcak duş harika geldi bir güzel uyurum şimdi..' dedikten sonra beni görür görmez ağzı açık kalmıştı..
'Ne diyordun?' demiştim gülerken.
Daha sonra kendini toplayıp 'Uyumasam da olur sanki ya' kahkaha atmama engel olamamıştım o an. İstemeyene de bakın siz..
'Ah T.T' dedim hala gülerken. 'Sen gerçekten uyuyacağını mı sanmıştın?' dudaklarımı da büzmüştüm o an. 'Yaklaş bana'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Novela Juvenil+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...