...................................................
'Ne saçmalıyorsun sen?' Kara birden gözleri alev topuna dönmüş bir şekilde yakama yapışmıştı. Bir dakika noluyor? 'Madem Clarke var kalbinde bana neden yeşil ışık yakıyorsun?'
'Benim kalbim sana hep kırmızı ışıktı' tam o an sinirle bileklerinden sımsıkı tutup yakamdan çektim ellerini. 'Sürekli konuşmaya çalışan, dibimden ayrılmayan, bu saatte evime kadar gelen sensin ben değil!'
'Senden hoşlanıyorum gerizekalı!'
'Ama ben hoşlanmıyorum!'
'Beni kimse reddedemez tamam mı? Sen bir ilksin ama izin vermeyeceğim!'
'Tüh ilkler de asla unutulmaz yazık oldu!' bu lafımdan sonra Kara bana sert bir şekilde tokat atmıştı. Yalan yok o an neye uğradığımı şaşırmıştım. Elimi yanağıma götürmüştüm. Çünkü alev gibi yanıyordu şu an...
'Sen de nasıl canını yakacağımı unutmazsın artık!' Birden yakasından sertce tutup duvara fırlatmıştım. Kıç üstü yere düşmüştü. Tekrar yakasından tutup kaldırırken; 'Beni tanıdığın hiç kimseye benzetme! Senin için iyi şeyler olmaz çünkü!' demiştim.
'Bu halinle bile çok çekicisin!' demişti gülerken. O an ellerimi yakasından çekip uzaklaşmıştım oradan.
'Sen de oldukca yüzsüz!' ve kapıyı suratına kapayarak içeriye girmiştim.
'Benim olacaksın! Öyle ya da böyle!'
............................................................
Dakikalar sonra Clarke'ın evi;;;;
Kapı sert bir şekilde çalar.....
Clarke kapının vurulma sesi ile oturduğu koltuktan fırlamış ve koşarak kapıya gelmişti. Kapıyı açar açmaz Kara sert bir şekilde onu iterek içeriye girmişti.
'Ona açıldın mı Clarke?' Kara'nın gözlerinden alev çıkıyordu. 'Cevap ver!'
'Gece gece çıldırmışsın sen!' Clarke'da sert bir şekilde bağırmıştı ona. 'Neyden bahsettiğini bile bilmiyorum!'
'Lexa!'
'Hala Lexa diyor çıldırcam!'
'Onun yanından geliyorum biliyor musun?' dedi Kara gülerken. 'Senden hoşlanıyormuş ama aynı zamanda bana da bir şeyler hissediyormuş. Aramızda kalmış'
'Sence ben arada kalacak bir kız mıyım Kara!' dedi Clarke'da gülerken. 'Lexa nettir Kara! Ya ben ya sen! Asla iki kişi arasında kalmaz' Clarke hala gülüyordu. Belki sinirden belki de Lexa'yı iyi tanıdığından.. 'Hastalıklı yalanlarını başka birinde kullan!'
'Hastalıklı olan sensin Clarke! Ve Lexa' yı hak etmiyorsun!'
'Evet sen hak ediyorsun değil mi?'
'En azından benimle hastane köşelerinde sürünmeyecek!'
'Sorun da bu biliyor musun? Hastane köşesinde değil belki ama cehennemde sürünecek bu gidişle, çünkü tam bir şeytansın!'
'Kes sesini Clarke!'
'Sen kes Kara! Evime gelip bana hakaret edemezsin sen! Lexa senden hoşlanmıyor bile. Buna eminim. Vazgeç ve kabul et artık!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Genç Kurgu+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...