................................................
Kafamda beliren bir ağrıyla gözlerimi yavas yavas açmıştım. Önce hafif bir bulanık bakışla etrafımı ayırt etmeye çalıştım. Bulanık ve bembeyaz bir görmenin ardından gözlerim kendine gelmeye başlamıştı. Ve nerede olduğumu anlamam da uzun sürmemişti. Hastanedeydim. Ve vücudumda çeşitli ağrılar vardı. Özellikle karın boşluğumda. Boynumda ise boyunluk vardı. Sinir bozucu şey...
'Demek uyandın!' dedi bir ses ama kafamı oynatamadığım için sesin geldiği yöne dönemedim. Ve bana doğru gelmesini bekledim. 'Ben de seni bekliyordum!'
'Kara!' dedim şaşkınlıkla. 'Odam da ne işin var?'
'Sadece geçmiş olsun demeye gelmiştim'
'Clarke nerede?'
'Bilmem orda burda şurda!' dedi gülerken. 'Bırak şimdi Clarke'ı hasret gidermemiz lazım çünkü ben seni çok özledim' ve bunu dedikten sonra üzerime çıktı önce. Elleri ile göğsüme kadar geldi.
'Napıyorsun sen?' dedim telaşla. Çünkü ne yaptığını anlıyordum. 'Çek ellerini üzerimden!'
'Uyanman lazım Lexa!' diye bağırdı birden. Ve elleri ile dikişli olan yarama bastırdı sert bir şekilde. 'Uyanman lazım!' ve bastırmaya devam ediyordu. Ağrıyla çığlık atıyordum. Ve yatağım, saniye içinde komple kanla bulanmıştı.
'Kalk üzerimden!'
'Lexa hey!' Clarke birden yanıma koştu bağırmam ile. Eliyle yanağıma dokundu. 'Geçti sakin ol!'
'Clarke sen...'
'Ben ne?'
'Hiç...'
'Kabus gördün sanırım geçti' dedi bana bakarken. 'Bu kadar hızlı kalkmaman lazım ama dikişlerini açacaksın'
'Beni yatırır mısın?' dedim ona bakarken. 'Çok yorgun hissediyorum'
'Tabii ki!'
Allahı'n belası Kara! Uyurken bile rahat yok bu kızdan! Psikolojimi bozdu...
.............................................................
'Lexa kızım!' annem telaşla içeriye girmişti. Ve koşarak yanıma geldi. Elimin birini tutup; 'İyisin değil mi?'
'Daha iyi günlerim olmuştu' dedim gülerken. 'Öldürmeyen Allah süründürüyor işte'
'Kızım..' dedi annem gülerken. 'Hepimiz çok korktuk!'
'Sen bir de benim gördüğüm kabusu duysan korkuyu görürsün ne demek' dedim mırıldanırken. Kendi kendime konuşuyordum resmen şu an. Delirdim iyice.. Neyse ki sessiz söylemiştim..
'Anlamadım?'
'Hiç ya öyle şeyler'
'Lexa?' Mira ve Amy'de koşarak girmişti içeriye. Arkasından Raven ve Octavia'da. Yarebbilalemin her giren Lexa diye giriyor! Sanki alacaklılar yahu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Novela Juvenil+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...