....................................
Clarke'ın ağzından;;;
'Clarke güzelim sahiden iyi misin?' diyen Lexa'ya döndüm o an. 'Bak istersen bir hastaneye gidelim ağrım var diyorsun?'
'Yok ya geçer şimdi' demiştim ben de. Evet ağrım vardı ama öyle şiddetli değildi. Muhtemelen sert düştüğüm içindi. Ortalığı ayağa kaldırmaya gerek yoktu yani. 'Endişe etme'
'Nasıl etmiyim sen söyle'
Lexa konuştuk sıra hormonlarım halaya kalkıyordu. Buna bir dur demem lazımdı artık..
'Lexa sen şey yapsana ya'
'Ne yapim?' diyerek tek kaşını kaldırıp bana bakmıştı.
'Üzerine tişörtünü giy lütfen' o an Lexa kendine bakmıştı kafasını eğip.
'Ben çıplakmışım ya'
'Evet öylesin' demiştim ben de dudaklarımı birbirine bastırırken. Şu an zor duruyordum. Gözüm ister istemez kayıyordu. Birbirimize dokunmayalı neredeyse iki hafta olmuştu. Lexa'nın bu kadar durması da büyük başarıydı.
'Tişörtüm terli giyemem şu an'
'Odana çık yenisini al' dedim ona kaşlarımı kaldırıp bakarken. 'Sonuçta buranın üst katı odan?'
'Kim çıkacak şimdi ya iyi böyle aman'
'Çık sevgilim çık hadi'
'Üşendim'
'Şimdi üşendircem ben seni az kaldı'
'Ne dedin?'
'H-hiçbir şey' demiştim gülerken. Sakin ol Clarke sakin ol kızım! Alt tarafı süper güzel kaslı güçlü seksi biri, karşında üzeri çıplak duruyor. Herkesin başına gelebilir sonuçta!
'Ben spora devam edeyim'
'Dur ya dedim' onu tutarken. 'Ben napcam tek başıma sıkılırım'
'Ee sen de beni izle'
'Şaka mısın sen ya?' dedim sinirle solurken. 'Cidden izlememi mi istiyorsun?'
'Evet nolmuş?' dedi şaşkınca bakarken. 'Neden mahalledeki halı yıkayan teyzeler gibi tepki veriyorsun şu an sen ya?'
'Lexa beni çıldırtma çıplaksın!'
'Görmediğin bir şey mi koçum?'
'Koçum mu?'
'Özür sevgilim valla ağzımdan kaçtı'
'Allah'ım sabır'
'Amin'
'Uzun zamandır görmediğim bir şey sonuçta dimi' o an bana bakmaya devam etmişti. Gıcıkca gülmeye başlamıştı.
'Merak etme zamanla alışıyorsun ya' dedi hala gülerken. 'İzninle spora devam edeceğim'
'O spora biraz daha devam edersen eğer tam şu an da seninle burada sevişirim!' o an şaşkınca bana bakmıştı. 'Denemesi bedava buyur salon senin!'
'Tamam ya etmiyorum' demişti elindekini bırakırken. Nasıl ya? Şu an tersini söylemesi lazımdı.
'Sen görürsün' O an ona iyice yaklaşmıştım. Nefes alışverişi hızlanmıştı. Kendini geriye çekiyordu. Kıza bak ya süründürelim derken seks yapmayı unutmuş! Utangaçlığı da geri dönmüştü. Duvara çarpınca 'uff' diye bir ses çıkmıştı dudaklarının arasından. Ve o sesten sonra Bacağımla kadınlığına baskı yapmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Genç Kurgu+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...