.............................................
Ertesi gün;
Clarke ile beraber kalacaktım tüm gece. Toni Cheryl'in yanında olunca içim rahat etmişti. O yüzden eve gitme gereği duymamıştım. Acil bir şey olsaydı haber ederdi o da zaten bana. Hem de onlarda biraz baş başa kalsınlar. Hakları.. Clarke bana sarılarak film izlemek istemişti. Ben de onaylamıştım elbette bunu. Benim sarışınım ister de ben hayır der miydim hiç... Ben mısır patlatırken Clarke'da o sırada filmi seçmişti. İçeri girdiğim an yatağa uzanmış Clarke'ı görünce istemsizce gülmüştüm. Üstü beyaz, altı grili beyazlı olan Ted Bear'lı pijamalarını giymişti çünkü. Ayağında da unicorn'lu çorabı.. O kadar masum ve güzel duruyordu ki.. İnsanın ısırası geliyordu onu böyle görünce..
O an mısırı yana koyup yatağa yanına girdim. Hafifce ona eğildim. Gülümseyerek bana bakarken omzuna doğru eğilip ısırdım onu. 'Ah...' dedi inlerken. Ardından beni yakamdan tutup yüzlerimizi yakınlaştırdı. 'Neden ısırdın bakim sen beni?' dedi gülerken. Nefesi yüzümde rüzgar misaliydi. 'Hastanenin intikamı mı yoksa?'
'Valla yok' dedim. Bunu derken dudak kenarına öpücük koyup geri çekilmiştim. 'Pijamalarınla gözüme çok tatlı geldin...'
'Demek öyle..' derken diliyle dudaklarımı yalamıştı. Bir saniye burada bir yanlışlık vardı. Kendi dudaklarını yalaması lazım değil miydi? 'İstersen çıkarabilirim'
'Yok böyle güzel'
'Bence değil'
'Mısırlar..' dedim birden ayaklanırken. 'Mısırlar bekliyor nimetin önünde tövbe tövbe yani'
'Pisliksin Lexa..'
'Sen demedin mi film izleyek diye?'
'İzleyek değil izleyelim dedim ben bir kere...'
'Onu diyeceğin günlerde gelir biz evlendiğimiz de aynı evdeyken felan..' o an evlilik diyince utanmıştı. Ve yüzü kızarmıştı. 'Hiç boşuna utanma' dedim tekrar ona doğru. 'Ben seninle evlencem Griffin!'
O an kahkaha atıp 'Allah'ım Yarabbim ya' demişti. Hala utanıyordu belliydi. Bu kıza evlilik diyince bir utanma geliyordu.. 'Evlen canım bir şey demedik'
'Evlencem zaten' Ben de ona doğru gülmüştüm. Sonra; 'Sen film seçtin mi bakim?' dedim.
'Seçtim evet' dedi heyecan ile. 'Tell it to the bees'i izlicez bugün'
'Tell it to.. bilmem ney mi?' dedim anlamayarak bakarken. Ben bunu daha önce izlememiştim çünkü..
'Evet ondan' dedi kahkaha atarken. 'Ben de izlemedim senle beraber ilk defa izlicem..' dedi tekrar sevinçle. 'İlkler özel ve güzeldir biliyorsun :)'
'Seninleyse son bile güzel' dedikten sonra ona doğru yaklaşıp dudaklarını kavramıştım. Gülerek o da bana karşılık vermişti. 'Hadi izleyelim..' film yalan olmadan film izleyelim en iyisi biz...
Film çok güzel başlamıştı. Clarke'ın seçtiği her şey fazlasıyla güzeldi zaten.. Ara ara filmi izlerken ara ara da sevgilimi izliyordum. Çünkü o filmden bile güzeldi. Ee adettendir 'güzele bakmak sevaptır' ne de olsa...
'Filmi izle' diye gülerek bana dönmeden konuşmuştu. Yakalanmıştım..
'Sen daha güzelsin ama..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Novela Juvenil+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...