'Gör beni, duy beni, hisset beni tam buradayım sevgilim;
Sensiz geçen her günüm zindanda bir esir..'
Bar da;;;;;
(Clarke'ın ağzından;;;)Kalbim sızlıyordu. Ne kadar zamandır ağladığımı ben bile bilmiyordum. Muhtemelen o gittiğinden beri devam ediyordu. Kalbimin içindeki damarları tek tek çekiyorlardı sanki. Öyle bir sızıydı bu. Ve onun benden gidişi aklıma geldik sıra da birisi kalbimi sökmeye çalışıyordu sanki. Dinmiyordu geçmiyordu. Keşke şu an 'yanımda olsaydı ve her şey yalandı sevgilim' deseydi. Çok ihtiyacım vardı bunu duymaya.
'Clarke lütfen yeter ağlama artık!' dedi Victoria koluma dokunurken. 'Gözünde yaş kalmayacak neredeyse'
'Clarke' demişti Octavia'da. 'Bana bak'
'Kimseye bakmak istemiyorum' demiştim o an. 'Biliyordum böyle olacağını. Lanet olsun!' evet biliyordum bu işin sonunda sevdiğim kızın benden gideceğini. Üstelik 'Sana inanırım sen benim sevgilimsin' sözünden sonra huzurlu hissetmiştim. Bir yanım korksa da diğer yanım huzurluydu. Bana inanacağını düşünerek anlatmıştım. Peki şimdi ne olmuştu? Koca bir hayal kırıklığı..
'Clarke sakin ol' Dedi Luna da. 'Biraz su iç olur mu'
'İstemiyorum' dedim tekrardan. 'Canım çok yanıyor'
'Yanmıyor desen inanmazdım zaten' demişti Amy'de. 'Ama bir nedeni vardır Clarke'
'Buna cidden inanmıyor musun' demiştim ona bakarken.
'Evet inanıyorum! Bu Lexa tamam mı'
'Doğru söylüyor' demişti Raven de. 'O bizim eziyetlerimize katlandı. Pes etmedi senden kopmadı bile'
O an gözlerimden yeniden yaşlar süzülmüştü. 'Ona bu kadar bağlandığımı ben bile fark etmemiştim'
'Ayrılmışsınız gibi konuşma!' dedi Octavia'da sinirle. 'Saçma sapan bir neden için gelinen duruma bak ya'
'Ya ayrılırsa?' bunu şimdi düşünmüştüm. Benden ayrılırsa ne yapardım bilmiyordum. Ki bana inanmayan birisi benden ayrılırdı da değil mi? Şu an birisi göğüs kafesime balyozla vuruyordu sanki. Arka arkaya hemde. Bu ağrının başka açıklaması olamazdı.
'Saçmalama böyle bir şey olmayacak' diyerek bana sarıldı Octavia. 'Ne olduğunu bilmiyorum ama böyle bir şey olmayacak. Başka bir şey var'
'Salak Lexa!' dedi sinirle Mira. 'Yemin ederim salak! Bu şeytana nasıl inanır ya?'
'Mira lütfen' dedi Amy'de beni gösterirken. 'Lexa böyle bir şey yapmaz inanmıyorum tamam mı!'
'Ya yeter cidden susun bir' dedi Raven sinirle. 'Salak mısınız ya siz?'
'Bu nasıl konuşma ya?' dedi Mira sinirle. 'Diline dikkat et'
'Etmiyorum' dedi Raven sinirle. 'Bu kız yıllarca bizim eziyetlerimize katlandı. Yetmedi bizimle beraber ceza aldı. Ne kadar sinir olsa da sana bakarken hep bir yumuşama içindeydi. Şimdi kalkmış diyorsunuz ki Alya' ya inandı'
'Bir dakika' dedi Victoria Raven'e bakarken. 'Yani diyorsun ki her şey...'
'Bana kalırsa oyun evet' dedi Raven şüpheyle. 'Ama neden bir şey demedi emin değilim. Ortada bir yalan daha var'
'Çocuklar bir sorunumuz var' demişti Amy tam o an. Gözleri kocaman açılmıştı telefona bakarken. 'Lexa Alya'yı bayıltmış'
'Ne?' dedi Clarke telaşla ayağa kalkarken. Hepsi aynı birbirine şaşkınca bakmıştı. 'Amy ne diyorsun?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Roman pour Adolescents+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...