...........................................O sırada müdür odası;
Hepimiz annemin odasında toplanmıştık. Bizim kızlarda sonradan dahil olmuşlardı olaya. Bayan Griffin'in isteği üzerine..
'Bir de kızımı öldürmeye çalıştı mı öyle mi?' demişti annem sinirle. 'Benim kızımı!' nefeslendi o an da. 'Allah'ım sen bana sabır ver!'
'Anne sakin ol iyiyim karşındayım farkında mısın?'
'Ama olmayabilirdin! Bayan Griffin olmasaydı..'
'Ama oradaydı! Sakin ol ya!'
'Ya sen tehlikenin farkında değil misin?'
'Farkındayım! Bunun için uğraşıyorum zaten!'
'Sanki bana Avengers takımında ki Hulk hanımefendi!' Dedi sinirle. 'Nerden geliyor bu yürek sana yavrum evladım?'
'Anne..'
'Sus Lexa!' dedi bana sertce bakarken. 'Bu kıza karşı oynadığın oyun canımı sıkıyor! Resmen hedefsin! birinizi babanızdan yeni kurtardım şimdi diğeriniz manyak bir ruh hastası tarafından ölümle tehdit ediliyor' tek nefeste sinirle söylemişti bunu. 'Benim çocuklarımı neden normal insanlar sevemiyor?'
'Toni normal ama..'
'Sus sen de !' demişti annem de Cheryl'e. 'O da yılan tayfasından sonuçta..'
'Anne sana inanamıyorum'
'Ben de siz ikinize inanamıyorum!'
O an ben de 'Anne!' dedim kaş göz yaparken. Clarke yanlış anlayabilirdi bu durumu.
'Aşk olsun Bayan Griffin' demişti Clarke'da. 'Aramız düzeldi sanıyordum ben...'
'Kusura bakma Clarke lütfen' dedi oflarken. 'O kadar yoruldum ki kafam o kadar dolu ki her şey bir yandan geliyor..'
'Biliyorum'
'Bir de başımıza...'
'Bir de başımıza..' demişti Clarke'da bana sinirle bakarken. 'Bir de başımıza Lexa iş açıyor tabii..' ben ne alaka ya şimdi? Her şey bana patlıyor şaka gibi..
'Sevgilim ne diyorsun?' dedim ona bakarken. 'Naptım ben şimdi?'
'Bilmem bir düşün bakalım?' dedi Clarke'da hala sertce bakarken. O an yaptığım tüm şerefsizlikler gözümün önünden geçmişti... 'Kara'ya kendini sunmalar, sadece beni alacaksan buradayım demeler sonra da tek başına caddeye çıkmalar salak gibi' diyip durdu. 'Salak dediğim için de kusura bakmazsın artık ya!' resmen ayakta geçirdi bana...
'Ya aşkım ne diyorsun?'
'Lexa sus sana çok sinirliyim'
'Napsaydım ya?' dedim birden bağırırken. 'Napsaydım cidden? Sana ya da Cheryl'e bulaşmasına mı izin verseydim?' o an ben bile gözlerimden alev çıktığını hissetmiştim. Yüzüm yanıyordu çünkü.. 'Size asla bir şey olmasına izin vermem duydun mu?'
'Kendini feda ederek mi?'
'Evet!'
'Çıldırtma beni!'
'Clarke haklı Lexa' demişti Cheryl'de.
'Ya sen kimin kardeşisin kızım?' dedim ona bakarken. 'Ateşe odunla gitmesene...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Novela Juvenil+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...