.................................
Clarke'ın ağzından;;;;'Clarke...'
Altımda kasılan Lexa'ya bakakaldım. Çırılçıplak ihtiyaçla inleyen o kadına. Adımı söylemesi aşırı tahrik ediyordu beni. Adımı hep söylerdi ama bu sefer ki farklıydı. Kadınlığım sızlıyordu. Ve hafif akan sıvıları da hissediyordum. Boşalmıştım çok güzel bir şekilde. Lexa'nın dili ve parmakları sayesinde. Ama yetmemişti. Devamını istiyordum bunun. Daha fazlasını. Ve bunu Lexa'yı daha çok inletip yalvartırken yapmak istiyordum. Onun altımda zevkle inlerken onun boşalmasını sağlamak ve inlemeleri ile ben de kendimden geçip boşalmak istiyordum.
Boynunu koklayarak önce öptüm sonra emdim. O ise elleri ile ensemi tutmuştu. Dudaklarına doğru çekti beni. Alt dudağımı emdi ve emerken inledi. Gülümseyerek öpmeye devam ettim. Açlıkla somuruyordum dudaklarını. Dudaklarımı yalayıp ıslattığım dudaklarım ile onu öperek memelerine doğru inmeye başladım. Bir elim sağ memesini iyice sıkarken ve tırnaklarken dudaklarım da sol memesini emiyordu. Arada ısırıyor arada çekiştiriyordum. Zevk alıyor olacak ki inlemeleri artmaya başlıyordu. Onu altımda böyle inlerken görmek daha fazla tahrik ediyordu beni.
Omuzlarımdan tutup yukarıya çekti beni. Ve inleyerek öpmeye devam etti. Bu hali çok hoşuma gidiyordu. Fazlasını istediğini belli ediyordu çünkü. O dudaklarımı öperken ben de elim ile vajinasına indim. Okşamaya başladım. Islaklığı artıyordu. İyice parmaklarıma bulaştırdım ıslaklığını ve dudaklarımı dudaklarından ayırıp parmaklarımı yalamaya başladım. Gülüp o da yalamaya başlamıştı.. Onun elimi o şekilde yalaması.. Daha fazla beklemek istemiyordum onunla hemen sevişmeliydim.
'Bekle' dedikten sonra ona, üzerinden kalktım. Çıplak vücuduna baktım ardından çantama doğru gittim. Fermuarı açıp içindeki eldiveni çıkardım. Ve elime taktım. Lexa bana şaşkınca 'o ne?' demişti. Gözleri irileşmişti anında. Biraz sonra öğreneceksin sevgilim merak etme sen.
'Sabırlı ol' derken üzerine doğru yürümüştüm tekrar. Bacaklarını kapayıp dikleşmişti anında. Bu hali komiğime gitse de gülmeden 'bacaklarını ardına kadar aç' dedim ciddiyetle. 'Hemen!'
'Hayır!' dedi tek kaşını kaldırırken. 'Bu şeyi sevmedim!'
'Hemen dedim sana!' daha sertce söyleyince ben şaşkınlıkla durdu. Önce emin olamadı ama ardından tamamen açtı güzelim kadınlığını bana bir kez daha gösterdi. ve ben de onu geriye doğru itip bacaklarının arasına sürtünerek yerleştim. İkimizde inlemiştik o an da. Vajinalarımız birbirine temas edince. 'Böyle söz dinle işte sevgilim!' Bu eldiven normal bir eldiven değildi elbetteki. Parmak kısımlarında sivri bir şeyler olan bir eldivendi. Tabii ki plastiktendi sivrilikleri. Ama her parmağında olduğu için ve de sık sık olduğu için insana zevk verdiği kadar acı da verebilirdi. Hatta acısı bir tık daha fazlaydı. Çünkü normal parmağa göre biraz daha kalındı bu eldivenin parmak detayları. Vajinayı zorlardı. Zevkten fazla acıyı ortaya çıkarırdı. Ama bir tık.. Ve ben şu an Lexa'dan hem acı hem zevk inlemeleri duymak istiyordum. Belki biraz daha da fazla acı inlemesi. O acıyla beni kendine iyice bastırması, daha fazla istemesi ve kendinden geçmesi..
'Buna gerek var mı?' dedi çenemi emerken. Bedeni de titriyordu. Gerilmişti. 'Soft sevişme neyimize yetmiyor?'
'Gerek var. Çünkü birden fazla kez boşalmanı istiyorum.'
'Sevgilim..'
'O yüzden evet gerek var!'
'Ben beni emmeni istiyorum sadece! Sertce!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...