'Bana dokunuşu doğanın kuş sesleri eşliğinde çevrilmesi gibi..
Çiçekler açtırıyor, ağaçlar yetiştiriyor kalbimde..'
....................................
Clarke'ın ağzından;
Ona sarıldığım an tüm düşüncelerim susmuştu. Aklıma kötü gelen düşünceler fikirler anında yok olmuştu. Sanki zihnim ona sarılır sarılmaz kendini programlamıştı. 'Lexa'ya sarıldın görev tamamdır!' der gibiydi zihnim. Bundan asla şikayetçi değildim çünkü ona sarılana kadar bu düşünceler beni yok etme peşindeydi. Şimdi ise biz onları yok etmiştik.
Kokusunu içime çekerek boynunu öptüm ve burnumu gömdüm iyice. O kadar güzel kokuyordu ki.. insanın ilk aşık olduğu insanda bunu deneyimlemesi harika bir detaydı. Ve diğer kalan her şeyi.. Sözde ondan uzak duracaktım en azından bir süre ama ona çekiliyordum ısrarla. Ve bu çekilmelerin en güzeliydi. Çünkü fark etmiştim ki annemin dediği doğruydu. Biz birlikte iyileşebilirdik ancak..
'Bu kal demek mi oluyor?' demişti Lexa gülerken. 'Sanırım öyle ha?'
'Öyle demek oluyor evet' diyip ben de gülmüştüm ona. 'Saçmaladım biliyorum gitmeni asla istemedim istemem de!'
'Biliyorum elbette' diyip burnumu sıkmıştı. Ardından gülüp; 'Buna inansam sence risk alıp duvarı tırmanır mıydım?'
'Ahh bir de o var' dedim tek kaşımı kaldırırken. 'Nasıl böyle bir şey yaparsın? Ya düşseydin?'
'Sen de kapıyı açsaydın o zaman!'
'Tamam bunda haklısın işte!' diyip dudak büzmüştüm. 'Ama benim kolum ağrıyor..'
'Kullan tabii kullan' diyerek gülmüştü tekrardan. 'Ben olsam ben de kullanırım'
'Tabii ki kullancam' dedim ben de ona doğru. 'Çok yoruldum ya beni kucaklayıp yatağa bıraksana'
'Hemen arkandaki yatak mı?'
'Evet aynen o ya'
'Sen de haklısın' dedi gülerken. 'Sonuçta yatağa gitmen için iki otobüs değişmen gerekiyor dimi öyle uzak...'
'Pislik yapma öküz'
'Sen..' diyip güldü. Daha sonra ise 'Buna neden hayır diyeyim ki zaten?' dedikten hemen sonra hızlıca kucağına almıştı beni. Şokla ona bakmıştım. Çünkü elimden tutup götüreceğini düşünmüştüm. Aşkla bakıyordu bana şu an. Ahh eriyorum ben... Eridim...
'İçim akıyor sana sanırım' dedim o an bakarken. Bakışları yakıyordu beni.. 'Hatta aktı..'
'İçin mi yoksa..'
'İkisi de!'
'Kabul edilebilir...' diyip gülmüştü.
Lexa yavaşca yatağa bıraktı beni. yorganı üzerime örterken gidecek sandım bir an. taa ki gömleğini çıkarıp tişörtle kaldığını görene kadar. Derin bir nefes almıştım. Kalacağını anlayınca. Ardından ayakkabılarını da çıkarıp yatağa yanıma girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Genç Kurgu+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...