80. Bölüm Evet!

185 21 104
                                    




.............................................

Clarke'ın ağzından;


'Ee Griffin ne diyorsun?' dedi gülümserken Lexa. Elinde yüzük kutusu ile arkamda diz çökmüştü. 'Evet mi hayır mı?' 

Ben ona şokla bakarken o da benden bir cevap almak istercesine bakıyordu. Aslında bekliyordu o cevabı. Gözlerinde ufak bir tereddüt vardı. Sanırım 'ya redderse?' diye geçiriyordu içinden. Onu reddetmek? Böyle bir şey imkansızdı ama şu an salak gibiydim konuşamıyordum, hareket edemiyordum..

'Lexa ben..' dedim ona bakarken. Resmen donakalmıştım. Heyecandan konuşamıyordum. Şaka mı bu ya ? Cidden şaka olmalı.. O an ayağa kalkıp bana bakmıştı.

'Teklifi ve sürprizleri beğenmedin' dedi bakarken.

'Hayır ya alakası yok beğenmez olur muyum hiç'

'O zaman yüzük?' dedi telaşla. 'Eğer yüzüğü beğenmediysen yenisini alalım' dedi bana bakarken. 'Bu pırlanta yüzük ama olsun atalım şimdi yenisini alalım hemen'

Oha ? Ne ? Pırlanta mı ? Ve atmak mı ? Şaka yapıyor olmalıydı şu an.. Yüzüğe yakından bakınca 'o kadar güzel duruyor ki' diyerek geçirdim içimden. Yüzüğe içim akmıştı şu an..  özel tasarım olduğunu anlamam uzun sürmemişti bakarken de. Ve bu evlilik teklifi ettiği yüzük çiçek desenliydi. Resmen güneş gibi parlıyordu.. Ay gibi parlıyordu.. Ayy ne kadardır ki bu ?

'Atıyorum bunu' dedi Lexa. Tam o an elinden tutup;

'Delirdin mi ?' dedim ona doğru gülerken. 'Paspahalı yüzüğü mü atacaksın ?'

'Parası önemli değil ki'

'Ne demek değil ya'

'Sen beğenmediysen atarım..'

'Aşkım beğendim tabii ki' dedim kahkaha atarken. 'Sadece şaşırdım beklemiyordum. Bana da hak ver her gün evlilik teklifi almıyorum sonuçta' dedim tekrar. O an yüzünde gülümseme oluşmuştu. Tereddüt gitmiş aşkla bakan gözleri gelmişti. 

'Sadece şaşırdığın için yani ?'

'Evet' dedim hala gülerken. 'Lexa Woods! Seninle seve seve evlenirim!' o an yüzündeki gülümseme büyüdü ve sıkıca sarıldı bana. Elbette ki ben de ona...

'Bu yüzüğü takarsan ayrılık yok ama' dedi gülerken. 'Yok efendim ben istemiyorum, vazgeçtim, erkendi şu bu itirazlarını da kabul etmem kaçırırım seni'

'Kaçır' dedim gülerken. 'Ayrıca ayrılmak ? Ben bu an için yıllarımı verdim. Sence ayrılır mıyım ?' gülümseyerek bakmıştı bana. Gözlerinin içi parlıyordu resmen..

'Bu yüzüğü bir ömür çıkarmak yok Clarke Griffin' dedi Lexa elimi işaret ederken. O an elimi ona uzatmıştım. Ve o da bana yüzüğü geçirmişti. Aman ya takmıştı. Aklım gitti bir an.. Pardon.. 'Pardon düzeltiyorum' dedi ellerimi tutarken. 'Clarke Woods!'

Kalbim yeniden deli gibi atmaya başlamıştı. Clarke Woods ? Kulağa harika geliyordu. Hayalini kurduğum detaylardan birisiydi hep.. Şu an sanki rüyadaydım. Her şey rüya gibi güzeldi çünkü.. Rüya bile olsaydı bu an, uyanmamayı dilerdim. Lexa ile sonsuza kadar bu rüyada kalmak isterdim.. Ona çok aşıktım çok..

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin