Clarke'ın ağzından;
'Lexa?' diyerek tam evden çıkacaktım ki;
'Clarke ne bağırıyorsun?' diyerek mutfaktan gelmişti Lexa. 'Ne oldu?'
'Gitmemişsin' dedim nefes nefese kalırken. Kalbim şu an deli gibi atıyordu. Korkudandı bu atış tabii.
'Hayır gitmedim' dedi bana doğru yaklaşırken. 'Tercihin gitmememden yana değil miydi?'
'Benim için mi kaldın?'
'Evet güzelim'
'Lexa-'
'Seni üzmemeye çalışcam artık Clarke' dedi bakarken gözlerime. 'Daha fazla yalan yok iyiliğin için bile olsa' O sırada gözleri dudaklarıma kaymıştı. Etkilenmeye bırakmıştı yerini dün gece ki sinir. Ama öyle kolay değildi. Bu sefer ne kadar sürerse sürsün ne affetme vardı ne başka bir şey. Sana öpücük bile yok Lexa Woods! Bunun acısını çıkarcam senden.
'Affedersem neden olmasın!'
'Ne?' dedi şaşkınca. 'A-affetmemek?' kekeleyerek söylemişti bunu.
'Seni biraz süründürmeye karar verdim' derken dudaklarımı büzmüştüm. saçlarımı da savurmuştum anında. 'Yalanının bedeli' hep sen mi sinir olup trip atacaksın Lexa Woods? Az da benim tribimi çek!
'Clarke çıldırtma beni' dedi sinirlenirken. Oh olsun! Ben de delirmiştim tam olarak böyle hem de. Sen Lexa Woods her şeyi hak ediyorsun! 'Ne demek süründürmek?'
'Bildiğin sürünmek!' dedim omuz silkerken. 'Beni çok üzdün sen telafi etmen lazım!' şaşkınca bakmaya devam ediyordu.
'Sen benden ayrı bile kalamıyorsun' dedi kaşlarını kaldırırken. 'Biz ayrı bile yatamıyoruz! Nasıl süründürecek mişsin?'
'Bir süre ayrı yatsak iyi olacak sanırım' dedim ben de kaşlarını kaldırırken. 'Zaten yatağımı özledim ben de'
'Ney?'
'Ayrı yatmak özlem hissini tetikliyormuş biliyor musun?' dedim gülümserken. 'Hem belki seks hayatımıza renk katar bu özlem hissi kim bilir'
'Özlem hissi?'
'Evet' dedim yeniden gülümserken. '1 ay sonra ki seksimiz de deneyimlemiş oluruz doğru mu diye'
'Ne saçmalıyorsun şu an?' içinde yanardağ patlıyordu şu an da emindim buna. Deli oluyordu ama belli de edemiyordu. İçi içini yiyordu. 'Ne bir ayı?'
O an sadece durmuştum. Ardından sorusuna cevap vermeden; 'Eve gitsem iyi olacak diyorum' dedim ona bakarken. 'Annem merak eder' tam kapıdan çıkmıştım ki;
'Dur' dedi ellerimden tutarken. 'Zaten hemen yan tarafta oturuyorsun! Ne bu acele?'
'Duş alcam dinlencem çok yorgunum da'
'Tamam burada al işte'
'Giyeceklerim yok'
'Çıplak kalırsın' t am o an ona kaşlarımı kaldırdığım için 'yani benden giyinirsin' diyerek çevirmişti lafı . Üzerime oynamak yerine huyuma gitmeye çalışıyordu. İşte böyle yaparlar Lexa Woods! Sevdim bunu!
O an yüzüne yaklaştım. Derin bir nefes alıp verdim ve 'Biraz da sen özle hep annem mi özleyecek?' dedim gülerken. Gözleri yeniden şokla açılırken ellerimi çekip kapıdan çıkmıştım. Hadi bakalım Lexa Woods ben bunun acısını senden çıkarmıyor muyum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Novela Juvenil+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...