'Sensizlik alışılması zor bir panzehir'
........................................
Clarke hem boynumu emiyor hem de içimdeki parmaklarını hızlandırıp beni deli ediyordu. Üç parmağı ile yavaşça girip, git geli yaparken ise içimde hızlanıyordu. Aynı zamanda içimde olan üç parmağının yanı sıra baş parmağı ile de klitorisimi okşuyordu. Hassas bölgemi keşfetmişti. Oraya baskı yapıp daha beter azdırıyordu beni. Vajinama baskı yapan parmakları delirmeme sebep oluyordu. İnlemelerim artıyordu. Ve zevkin verdiği bu inleme ile de onu kendime daha sert bastırıyordum. Tırnaklarım sırtında eminim ki izler bırakmıştır ama umrunda dahi değildi. Canı yanıyor olsa da şu an benimle oldukca meşgul bu durumdan da oldukca memnundu.
'Imh..' demiştim kafamı yastığa bastırırken. Çünkü o an göğüslerime inmişti. Ve deli gibi emiyordu. Arada ısırıyor dişleri ile çekiştiriyordu. Göğsüm moraracaktı gene eminim... Çünkü çok hassas bir tenim vardı. Tıpkı Clarke'ın gibi. Neyse ki boynuma bırakmıyordu bu izleri. Biri görse hemen anlardı ve bir ton açıklama gerekirdi.. Bize özel kalsın seksimiz...
'Kıpırdanma!' dedi Clarke hala göğüslerimi emerken. Elimde değildi ama bu çünkü zevkten yılan gibi kıvrılıyordum resmen. Elleri içimde dili göğüslerimde.. Derken emerek aşağıya inmeye başlamıştı. İşte şimdi dili klitorisimdeydi. Dilini hissettiğim an çığlık atmıştım. Tabii ki zevktenti bu çığlık.
'Kolaysa altta ol' demiştim inlerken. O sırada ellerim ile kafasını bastırıyordum. Kafam hala yastığa baskı yapıyordu. Clarke ise bana.. Sertce emmeye başlamıştı beni. Parmakları hala içimdeydi. Akan sularımı parmaklarının arasından emiyordu. Ben ise onun dokunuşlarının altında yılan gibi kıvrılıyordum sadece. 'Clarke tam orası' demiştim inlerken. o an emmesi hızlanmıştı benim ise inlemelerim. Elleri ise bacaklarımı sıkıyordu. Tırnaklarını geçiriyordu. 'Tekrar daha sert yap' demiştim dudaklarımı ısırırken. Zevki harika ötesiydi. Anında hem dili hem parmakları hızlanmıştı. İnlemelerim çığlıkla beraber odada yankılanıyordu. Birbirine karışmıştı. Geleceğimi anlamıştım o inlemelerin yoğunluğu ile. Clarke dilini hala çekmemişti. Daha fazlasını emmek istiyordu çünkü. Arka arkaya vajinamdan akacak olan her sıvımı emmek istiyordu. Köküne kaadar.. Anında kasılan bedenim saniyeler içinde yerini rahatlamaya bırakmıştı. Ve nefes nefese kalmıştım. Clarke son kez beni emip dudaklarıma çıkmıştı.
'Boşaldın' dedi gülerken. Ve dudaklarıma bir öpücük kondurmuştu.
'Hem de ne boşalma..' demiştim ben de gülerken. O an yorgun olan bedenini üzerime atmıştı. Ve bu şekilde nefes nefese uykuya dalmıştık...
...........................................
Ertesi sabah;;;;;
Erkenden uyanmış yanımda çıplak yatan Clarke'ı izliyordum. Normalde onun erkenden uyanıp 'hadi bakalım uykucu uyan' demesi lazımdı. Ama bu sefer roller değişmişti. Ve bunun sebebi gece boyu iç içe geçerek sevişmemiz değildi. Yani kısacası yorgun olması değildi. Sebebi benim bunu isteyerek yapmamdı. İsteyerek uyanmam ve bu güzelim manzarayı saatlerce izlemek... Çünkü dün gece son gecemizdi. Bugün gerçekliğe dönecektik tekrardan. İkimizde ayrı ayrı evlerde ayrı ayrı masalarda olacaktık.
Oysaki şu geçen dört günü bana soracak olsaydınız keşke hiç bitmeseydi derdim. Keşke her gün evden onunla çıksam, eve onunla girsem, onunla uyusam, onunla uyansam derdim. Keşke bedenlerimizde ruhlarımız gibi ayrılmasa birbirimizi hissederek uykuya dalsak derdim. Onunla geçirdiğim dört gün bana birçok şey öğretmişti. Birincisi onsuz bir hayat düşünemiyordum. Onsuz yaşayamazdım. İkincisi ise onunla ona ait bir küçük ev istiyordum. Bunu zaten düşünüyordum. Ama artık hemen olsun istiyordum. Çünkü çok uyumlu iki bedene sahip ama tek ruhta birleşen bir çifttik. Onunla aynı evi istiyordum. Ve bunu yakın zamanda yapmayı da çok istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Roman pour Adolescents+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...