30. Bölüm Biz bu oyuna gelmeyiz!

238 33 53
                                    




.......................................


'Kalbim kilit altında tek bir isim tek bir hece ile;

Sevgili kalp sancım sen benim her detayımsın..'


Ertesi sabah;;

'Aşkım?' diyerek sokulmaya başlamıştı Clarke bana. Tüm gece benimle kalmıştı. Tüm Gece bana sımsıkı sarılıp uyumuştu. Aara ara uyanıp beni öpüşünü bile hissediyordum. Varlığını hissetmek huzur veriyordu bana. 'Uyan bakalım uykucu'

'Biraz daha' demiştim ben de iyice koynuna doğru sokulurken. Uyku için değildi bu istek elbette. Onunla biraz daha fazla vakit geçirmek içindi. Bu an bitsin istemiyordum. Hep böyle kalalım istiyordum. Sadece onunla..

'Hadi ama' dedi saçımdan öperken beni.  O an gözlerimi açmıştım hafifce ve ona bakmıştım. Beni izliyordu gülerek. Bir insanın başına gelebilecek en güzel şey olabilirdi. Bakın altını çiziyorum en güzel şey.. 'Bugün beraberiz korkma asla yanından ayrılmam'

'Bir kere öp kalkim o zaman'

'Sen çok fırsatcı bir şey oldun'

'Ne alakası var canım? Şansımı kullanıyorum sadece'   Ben bunu dedikten sonra dudaklarıma eğilip öpmüştü beni. Ben de ona karşılık verip uyum sağlamıştım. Ve tam o an da kapı çalmıştı.

'Gençler uyandınız mı?' Gelen elbette ki Alya'ydı. Clarke hiçbir şey demeden gülmüştü.

'Alarm geldi!'

'Fark ettim' bana doğru gülen Clarke'a ben de gülmüştüm. Clarke kapıyı açmak için ayağa kalkmıştı.

'Uyandık' dedi gülerken. 'Sana da günaydın'

'Günaydın Clarke' demişti Alya'da. 'Kahvaltı hazırda'

'Birazdan iniyoruz' Clarke bunu dedikten sonra kapıyı kapatmıştı. Ve bana dönüp 'Hadi bakalım uykucu kahvaltıyı kaçırmayalım'



...........................................

Kahvaltıda;;;


'Günaydın çocuklar!' demişti Alya'nın annesi bize gülerek. Sabah sabah bu enerji nereden geliyordu bu kadına? 'Oturun hadi size kahvaltı hazırladım'

'Geçin çocuklar' demişti benim annemde gülerken. 'Omletleri soğutmayın hadi!'

'Geç sevgilim' demiştim Clarke'ın sandalyesini çekerken. Bana gülümseyerek bakıp oturmuştu. Ben de yanına doğru oturmuştum. O sırada kapı çalmıştı. Annem ise kapıyı açmaya gitmişti.

'Bayan Griffin?' dedi Alya'nın annesi sevinçle. 'Sizi görmek ne güzel! Gitmeden denk geldiğimiz için sevindim doğrusu!'

'Ben de sizi gördüğüme çok sevindim' demişti Baayan Griffinde gülerken. 'Mis gibi de kokular geliyor'

'Buyrun lütfen' diye buyur etmişti annem masaya bayan Griffin'i. 'Gelininiz seviyormuş!'

'Lexa mı?' o an içtiğim meyve suyu boğazıma kaçmıştı. Öksürüyordum. Clarke  gülerek sırtıma vuruyordu. 'Korkma Lexa hemen istemeye gel demedim kızımı!' dedi gülerken. 'Biraz takılın büyüyün o zaman ısrar etcem sana' annem kahkaha atmıştı. Clarke desen o zaten dünden hazırdı gülmeye..

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin