38. Bölüm Bayan Woods engeli!

224 29 59
                                    

'Algılarım kapalı her şeye, seninleyken el ele;;

Bir kez daha öp beni, son olacağını düşünmeden..'

................................

Bir saat sonra;;

Lexa duş aldıktan sonra yeniden uyuyakalmıştı. İnat edip ağrı kesici de almıyordu ağrıları için. Bu kız nasıl bu kadar inat olabilir şaşıp kalıyordum her seferinde. Lexa' yı yatağına yatırmıştım. Uyuyana kadar yanında ona sarılmıştım. Sevgililik bunu gerektirirdi. Çünkü o da benim Gitmemi istememişti. Ve çok geçmeden de uyuyakalmıştı zaten.

Birden saçlarından koklayarak öptüm. Yavaşça öpmüştüm çünkü irkilmesini istememiştim. 'Nasıl bu kadar güzel kokabiliyorsun sen...' İnsan bazen zaman dursun istiyordu. Özellikle bazı anlarda. Çünkü o zamanda hapis kalmak için her şey feda edilebilirdi. Ben de şu an zaman dursun isterdim. Çünkü onunlayken aşk, sevgi, sevda kavramı şekilleniyordu adeta. Her geçen gün yeniden aşık oluyordum. Daha fazla seviyordum onu. Sevdam büyüyordu, gelişiyordu. Onunla filizlenip çiçekler açıyordu. Hiç gitme benden sen sevgilim! Hiç hem de! Sol yanımda nefes al daima!

Birden aşağıdan sesler duymuştum ve toparlanıp inmiştim. Annemler gelmişti. Ve gelir gelmez Bayan Woods bana 'Kızım nerede?' demişti. Gönül isterdi ki 'yukarıda yatağında çıplak yatıyor' demek vardı da neyse düzgün durmayı tercih edecektim. Lexa için!

'Doktorun dediği gibi duş aldı ve sonrası uyuyakaldı!'

'Sen mi aldırdın?' dedi tek kaşını kaldırıp bakarken.

'Yok' dedim derin bir nefes alırken. 'Komşulardan yardım aldım!'

'Efendim??'

'Elbette ki ben yıkadım!' dedim sinirle. 'Tek başına alması sizce mümkün mü?' O an durdum ve tekrar ' Elbette mümkün ama şu an değil en azından' dedim.

'Tamam canım ne kızıyorsun! '

'Lexa'nın zor olma huyunu kimden aldığı belli' dedim mırıldanırken kendi kendime. Sonra dönüp 'İzninizle sevgilimin yanına çıkacağım. Uyandığında beni baş ucunda istiyor da!'

'Ben ilgilenirim kızımla!'

'Ya sabır...'

'Gerek yok kimseye!'

' Ay... '

'Çekil bakayım sen şöyle!'

'Biz mutfağa geçip yemek yapalım bence' annemin araya ile girmesi ile Bayan Woods gülerek kafa sallamış ve mutfağa yürümüştü.

'Teşekkür ederim' dedim anneme gülerken. 'Cidden..'

'Rica ederim! Koş hadi çabuk!'

O an koşarak yukarıya çıkmıştım.  Odaya girdiğimde Lexa'nın kıpırdandığını görmüştüm. Neyse ki uyanmadan yetiştim. Yoksa nerdeydin diye trip atardı..

'Bu güzel koku da ne?' dedi gözlerini açmadan gülerken. 'AA dur sevgilimmiş..'

'Hastayken bile nasıl başarıyorsun sen bunu..' dedim ben de yanına doğru yatarken..

'Neyi..'

'Neyi olduğunu çok iyi biliyorsun sen..'

'Belki bilmiyorumdur anlatsana..'

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin