......................................Lexa'nın ağzından;;
'Burada ne işin var?' demişti Kara bana bakarken. 'Gerçeksin yani?'
'Gerçeğim neden gerçek olmayayim?' demiştim ben de ona bakarken. 'Oradan bakınca hayal gibi mi duruyorum?'
'Dur' dedi ve anında sol koluma bir cimcik attı.
'Oww!'
'Evet gerçekmişsin!'
'Sağ ol ya!' kolum resmen bağımsızlığını ilan etti şu an.. Çok acımıştı. Ama neyse dert değildi.
'Nasıl geldin buraya?' dedi tek kaşını kaldırırken.
'Arabayla geldim?' dedim ben de ona doğru tek kaşımı kaldırırken. O an gülmüştü.
'Sorum o değil'
'Gelmek istedim ve geldim?' dedim derin bir nefes alırken. 'Sorun mu olur?'
'Asla' demişti ellerimi tutarken. 'Bu anı uzun zamandır bekliyordum!',
'Biliyorum!' demiştim ben de ona bakarken. 'Ama rica ediyorum bir daha cimcikleme bak' bu isyanıma gülmüştü ve kafasını sallayıp 'tamam' demişti. 'Diğer soruna gelecek olursak burada ne işin var kısmı olana' diyip nefeslendim. Ardından kulağına eğilip 'Seni kaçırmayı planlıyorum? Bu yüzden de bu hastanenin planları lazım bana!'
'Ne?' dedi gözleri fal taşı gibi açılırken. 'G-gerçekten mi?'
'Evet' dedim ve elinden tutup daha sessiz bir yere çektim onu..
.....................................................
Clarke'ın ağzından;;
'Clarke?' diyerek yanıma gelmişti annem. 'Lexa nerede? Konuşamadık da onunla olaylardan sonra!'
'Annesinin alışveriş listesi varmış' dedim ben de bıkkınlıkla. 'Alışveriş için ayırdı bugünü kendine' oysa ki ben bugünü bize ayırmayı planlıyordum. Olaylar tazeyken konuşup olayı kapatmayı planlıyordum. Sahilde el ele gezip kumlara uzanmak istiyordum. Hazır hava da çok kötü değilken onunla sarmaş dolaş sahilin tadını çıkarmak istiyordum.. Ama bugün tamamen engeller çıkmıştı karşımıza. Neyse artık yarına.
'Senin canın mı sıkkın?' dedi annem bana tek kaşını kaldırırken. 'Ne bu hal'
'Lexa ile konuşamadık henüz' dedim ben de oflarken. 'Bu olayları aştık gibi dursak da sanki hala aynı yerde gibi'
'Akışına bırak güzel kızım!' dedi annem beni koltuğunun altına çekerken. 'Lexa yanlış bir şey yapmaz. Sana da ilişkinize de. O yüzden akış size gösterecektir yavaş yavaş ne yapmanız nasıl çözmeniz gerektiğini'
'Kafasına tablo geçirip onu bayılttım biliyor musun?'
'Pardon ne?' dedi annem şaşkınca. 'Şaka dimi?'
'Hayır..' demiştim bakarken ona doğru. 'Eğer bayıltmasam Catie'yi gidip öldürecekti'
'Sen de dedin ki kafasını patlatayım' o an kahkaha atmıştı.
'Anne ya..'
'Tamam tamam' diyip sıkıca sarılmıştı bana. 'İyi yapmışsın! Bayan Woods'un kızı o toplar hemen zaten bir şey olmaz'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...