88. Bölüm Bir okul meselesi!

155 22 232
                                    



'Hadi gir ruhuma sar beni, sar fikrimi deli et beni...'


İki gün sonra (Clarke'ın ağzından)


Ne yazık ki gerçekliğe dönüş yapmıştık.. Eve.. Ve gene okula gitmek zorundaydık.. Buna da ne yazık ki.. Orada Lexa ile sonsuza kadar kalmak isterdim.. Sonsuza kadar.. Ayrıca bu tatil nasıl hemen bitti ya? Cidden daha kaç gün oldu sanki?

Ben bu düşüncelerde kaybolurken telefonuma mesaj gelmişti.

'Sevgilim?' diyerek mesaj atan Lexa'ya anında;

'Aşkım?' diyerek yanıt vermiştim.

'Kapının önünde bekliyorum! Hadi in!' Lexa arabayı evin önüne çekmişti ve beni bekliyordu okula gitmek için. 'Ben haber edene aşağıya inme üşürsün' demişti.. Ben de ondan haber bekliyordum işte. Şimdi haber geldiğine göre inebilirdim.

İner inmez elleri cebinde gülerek beni bekleyen Lexa'ya ben de gülümseyerek bakmıştım. Hızlıca ona doğru yürüyüp sımsıkı sarılmıştım. Gene mis gibi kokuyordu bu kız.. 

'Sen gene ince mi giyinmişsin?' dedi tek kaşını kaldırıp bana bakarken. Beni süzüyordu şu an.. 'Hava zaten soğuk'

'Yok aşkım valla kalın bak' dedim montumu gösterirken.

Ardından atkısını boynundan çıkarıp bana takmıştı. 'Oradayken çok dışarıda kaldık hava güzel de olsa.. Hasta olmandan korkuyorum..' demişti bana endişe ile bakarken. Kurban olurum ya beni de düşünürmüş... 

'Söz bitki çayları içerim bol bol' demiştim ellerini tutarken. 'Hasta olmam dikkat ederim'

'Tamam anlaştık o zaman'

'Her daim biliyorsun' diyip ona gülmüştüm. Gözlerindeki endişe gitmişti ve gülmeye başlamıştı. 'Aşkım? Cheryl nerede?' demiştim ona bakarken.

'Annemle erken çıktılar onlar' dedi Lexa bana bakarken. 'Cheryl'i okul kayıtlarına ekleme yapabilmiş o da bugün başlıyor okula'

'Dönem ortasında nasıl olmuş bu iş?'

'Bir sınava tabii tutmuşlar sözlü ingilizce akademik sınav olarak tabii' dedi Lexa gülerken. 'Bizimki de baya çat çat konuşmuş alttan derse gerek yok demiş hocalar da'

'Kardeşinde senin gibi zeki yani?' dedim gülerken.

'Öyleymiş valla'

'Vay be' diyip gülmüştüm.. Bir bana mı uğramıyor bu zekilik ya? Resmen üşeniyordum..

'Gidelim hadi üşüyeceksin' dedikten sonra elimden tutup arabaya yürümüştük beraber. Daha sonra arabanın kapısının yanında durup bana kapıyı açmıştı.. Centilmen sevgilim benim... Gülerek arabaya binmiştim..

Radyoyu karıştırırken denk gelen şarkı ile gülümseyip Lexa'ya bakmıştım. O da bana bakmıştı. 'Aç sesi aç' demişti gülerken. Ben de kahkaha atıp sesi açmıştım.



Sönmüş bir volkan gibiyim hazırım alevlenmeye

Gel içimdeki ateşi yak savrulayım göklere

Biraz kül biraz duman alıp sevişelim sevginle

Tayfunlar söndürmesin yansın dünya benimle

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin