...............................................
'Yeter!' içeriye bağırarak giren bayan Griffin sayesinde hem Clarke hem de Kara sus pus olmuş ve annelerine bakmaya başlamışlardı. Tabii Clarke hala yan yan Kara'ya bakıyordu. Sanırım tam yolamadı diye üzülmüştü. Fırsat kolluyordu.
'Hay ağzınızı öpeyim gerçekten!' annem bayan Griffine bakarak bunu söylemişti. Daha sonra herkes ona anlamsızca bakınca; 'Şimdi ki gençler çok fesat canım!'
'Bayan Woods kusura bakmayın lütfen!' bayan Griffin anneme mahcup olan gözlerle bakıyordu. Gerçekten üzülmüştü bu manzara karşısında yüzünden belliydi. 'Kızınız hasta yatağında ve siz benim kızlarımda da uğraşıyorsunuz'
'Bizim kız da suçsuz değil şimdi!' ee yok artık ama! Bu kız yüzünden daha kaç kere başım belaya girecek benim be? 'Lexa için kavga ediyorlar da!'
'Cidden mi?' bayan Griffn birden gülmeye başlamıştı. Annem de ona eşlik ediyordu elbette. Gülün tabii baya komik ya ha ha! 'İyi de Lexa Clarke'dan hoşlanıyor bunu herkes anlar!'
'Anne ne saçmalıyorsun sen?' Kara sinirle bağırdı. 'Nerden bilebilirsin bunu?'
'O sesine dikkat et Kara!' bayan Griffin gayet sakin bir şekilde uyarmıştı. 'İkisine bakan herkes bunu anlayabilir, tabii gerizekalı değilse!'
'Kudur Kara!'
'Clarke!' bayan Griffin Clarke'a da uyarı vermişti. 'Lütfen kızım!'
'Ben üvey evlat mıyım ya ne bu muamele?'
'Evet öylesin zaten!' dedi Clarke gülerken. 'Bunu bile anlamıyor mal ya'
'İkinizde dışarı hadi evde görüşeceğiz sizinle'
'Ben de okulda görüşürüm artık!' annem gülmüştü bunu derken. 'Cezasız kalmamalı değil mi?'
'Eti sizin kemiği gene sizin bayan Woods!' dedi bayan Griffin anneme gülerken. 'İyi eğlenceler!'
İnşallah bu cezaya ben de dahil değilimdir....
...........................................................
Griffinlerin evi;;;
'Ne bu rezalet?' dedi bayan Griffin bağırırken. 'Hastane odasında saç başa girmek nedir?'
'Clarke yüzünden anne!' dedi Kara. 'Hepsi onun yüzünden!'
'Mal mısın kızım sen? Başlatan kim?'
'Sensin gerizekalı!'
'Öyle mi?' Clarke sinirle söylemişti bunu. 'Anne bu zamana kadar sustum ama artık bunu yapmayacağım'
'Clarke kes sesini!'
'Hayır annem her şeyi öğrenecek artık!'
'Kes dedim sana'
'Kestirsene hadi? Sıkıştın tabii dimi'
'Neyi öğreneceğim?' dedi bayan Griffin şüphe ile. 'Yoksa...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...