'Gel dokun yaralarım bile çiçek açsın;
dokunduğun her yerim gerekirse alev alev yansın'..........................
'Lexa...' Clarke'ın çaresizce inlemelerini Lexa duymuyordu. Çünkü bu an için Clarke'ı yatağında görmek için çok uzun zaman beklemişti Woods. Ve her şeyin yavaş yavaş tadını alarak yaşamak istiyordu. Bu anı aklına kazımak ve sonsuza kadar bu geceyi hatırlamak istiyordu. Aynı şekilde Clarke'ın da bu zevki tatmasını ve zevk nasıl verilir görmesini istiyordu. 'Sana ihtiyacım var!'
Clarke'ın hassas bölgesi zonkluyordu. Acı da hissediyordu arada. Çünkü istediği arzuladığı şey şu an olmalıydı. Sarışın kız Lexa'nın altında kasılıyordu adeta. İnleyerek.. Lexa geri çekildi ve o an Clarke'ın göğüslerine bakmaya başladı. Hayranlıkla bakıyordu. Göğsünün pembeleşmiş uçları, onu arzulayan bedeni Lexa'yı bekliyordu. Göğsünün uçları erekte olmuş şekilde Lexa'nın ilgisini bekliyordu. Lexa da ilgilenmek istiyordu ve işte tam o an hiç düşünmeden ve vakit kaybetmeden göğsünün birini ağzına aldı. Ve emmeye başladı Clarke'ın inlemeleri eşliğinde. Dişlerinin arasına alıyor, ısırıyor, çekiştiriyordu. Elbette ki sert bir ısırma değildi bu. Zevk veren bir ısırmaydı. Diğer eliyle de diğer göğsünü avucunun içine almış sıkıyordu.
Clarke elleri ile Lexa'nın başını göğüslerine daha çok bastırdı. Bastırdı.. bastırdı.. Çünkü çok istiyordu.. Ve zevkten ne yapacağını bilmiyordu..Clarke'ın ıslanmış vajinası, dokunulma isteği Lexa'ya yalvarmaları ile devam ediyordu. Aslında Lexa Clarke'ın içine girmişti bu yolculuğa çıkmıştı ama tam anlamıyla da değildi bu. Çünkü Lexa, Clarke boşalmadan parmaklarını çekmişti onun içinden. Clarke utançla 'hayır lütfen devam et' demesine rağmen Lexa bunu gülerek reddetmiş ve ona istediğini vermemişti. yavaş yavaş devam etmek istediği için dinlememişti onu. Ve kendi bildiği gibi devam etmişti.
'Lexa sana söylüyorum!' Clarke Lexa'yı istediğini çok açık belli ediyordu. Lexa da istiyordu elbette. Ama yavaş yavaş. :)
Clarke dudağını ısırdı kafasını geriye attı. Elleri ile Lexa'nın sırtını çiziyordu. Nefesleri düzensizdi. Ve ter içinde kalmıştı ikiside. Lexa birden Clarke'ın ellerini avuçlarına kenetleyip başının üzerinde birleştirdi. Zaten girmiş olduğu bacak arasına yavaş yavaş sürtünmeye başladı. Clarke bir kez daha inledi. 'ımhhh' Ve o an fark etti ki Clarke, Lexa da ıslanmıştı. bu sürtünme onu deliye çeviriyordu. İkisinin ıslaklığı da birbirine karışıyordu. Birbirleri ile birleşiyorlardı. Ve elleri de Lexa'daydı Clarke'ın. Bilerek oyalanıyordu Lexa. Bilerek Clarke'ı deli ediyordu. Çünkü böylesi daha zevkliydi..'Sana ihtiyacım var diyorum.'
'Benim de sana ihtiyacım var!' Lexa bu sözü der demez Clarke'ın boynundan başlayarak ıslak öpücüklerle aşağıya inmeye başladı. Vajinasına geldiği an durdu. Derin bir nefes aldı ıslaklığa baktı. Clarke ise o an Lexa'ya bakıyordu. Ne yapıyordu diye. Lexa dilini Clarke'ın ıslaklığında gezdirdi. Clarke'ın sesi resmen oda da yankılandı. Ara ara ısırıyordu Clarke ise bu sefer acı ile çığlık atıyordu. Kendini geriye çekiyordu. Acıyı hissettiği an. Zevki hissettiği an da Lexa'yı kendine daha çok bastırıp yalvarıyordu. Ama umursamamıştı bile acıyı bu sefer. Ve elleri ile kafasını 'ımmhh' diyerek Vajinasına daha çok bastırdı. Lexa'nın her dil hareketinde bedeni yukarı kalkıyordu. Lexa bacaklarından tuttuğu elleri ile geri indiriyordu onu çekerek. Ve daha çok sert emiyordu. Clarke ise daha sert inliyordu.
Lexa birden kendini bırakmak istedi. Clarke'ı oyalaması yeterliydi. Clarke kıvama gelmişti. O yüzden Lexa artık direkt dalabilirdi. Zaten o da kendisini zor tutuyordu. Clarke'ı deli gibi istiyordu. Bu anı Bayadır bekliyordu ikisi de. Ve hazır baş başalardı. Onları bölen kimse yoktu. Engelleyen kimse yoktu. Deli gibi sabaha kadar sevişebilirlerdi.
Ama tabii Clarke'ın daha fazla tahammülü kalmamıştı. Çünkü rahatlamak istiyordu. Lexa'nın tam boşalacakken çektiği parmaklarını geri içinde istiyordu. Lexa'nın dudaklarına doğru inlemek istiyordu yeniden.. Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Bedeni onu arzuluyordu. Bir an önce istiyordu.. İç içe geçerek sevişmek istiyordu..
'Bu kadar yeter!' Clarke bunu dedikten sonra sabırsızlık ile Lexa'yı tuttu ve Lexa ile yer değiştirdi bedenlerini. Lexa şaşırdı ama gene de olayı anladığı için gülmüştü. Bizim kız sabırsız dedi içinden. Sabırsız ve Seksi.. Artık Clarke üstteydi ve istediğini kesinlikle alacaktı..
Clarke Lexa'nın kasıklarının üzerinde dik şekilde durdu önce Lexa'ya bir baktı hayranlıkla. Çıplak bedeninde göz gezdirdi. Dudaklarını ısırarak bakıyordu Lexa'nın vücuduna. ve yavaşca Lexa'nın sağ elini tutup kendi vajinasına getirdi. Lexa ise daha fazla beklemeden parmaklarını yavasca Clarke'ın içine girdirdi. Hiç zorlanmamıştı girerken. Baya rahattı.. Hiç zorlanmamıştı çünkü yeterince ıslaktı. Clarke Lexa'nın parmakları üzerinde inip kalkmaya başladı. İhtiyacı olanı almak için.. Clarke daha da hızlandı. Lexa ne kadar şaşırsa da üzerinde olan manzaraya baktı. Üzerinde sırılsıklam ter içinde zıplayan saçları sağa sola savrulan Clarke Griffin'e tekrardan aşkla baktı. Uzun zaman sonra onu yatağında hatta koynunda görmek Lexa'yı mutlu etmişti. Geçmişte ne kadar ona kızsa da nefret ediyormuş gibi gözükse de aslında içten içe Clarke'ı istiyordu hep. Hem hayatında, hem yatağında. İstiyordu..
Clarke tekrar inleyip mırıldandı ısırdığı dudakları ile. 'Geliyorum!' o an Clarke vücudunda hissettiği rahatlık ile derin bir nefes aldı son inlemesi ile.
Ve çırılçıplak olan Lexa'nın üzerine yattı. Güçsüz düşmüştü. Tüm enerjisi sömürülmüş gibiydi.. Hala ikisi de nefes nefeseydi.
'Bu kadar bekletmek zorunda mıydın?'
'Evet!'
'Gıcıksın!'
'Sadece unutulmaz olması lazımdı' Lexa güldükten sonra Clarke onun omzuna vurup tekrardan 'Gıcık' demişti.
'Acele etmeseydin şu an altımda olabilir ve daha fazla zevk alabilirdin Clarke Griffin!'
'Hala gıcıksın' dedi Clarke gülerek söylemişti bunu. 'Ve egolu'
'Sadece nasıl zevk verilmesi alınması gereğini biliyorum' demişti Lexa' da. 'Eğer sabretseydin tabii ki'
'Sabırsızımdır biliyorsun' gülmüştü yeniden.
'Az önce buna şahit oldum'
'Bir daha ki sefere tatmak isterim o zevkleri'
'Zevkle!'
Clarke birden; 'Beni seviyor musun?' demişti. aniden sormuştu bunu. Neden sordu bilmiyordu. Belkide duymak istiyordu ondan. Lexa dan elbette şüphesi yoktu. Sevgisini iliklerine kadar hissediyordu Clarke Lexa'nın. Ama duyma ihtiyacı hissetmişti.
Lexa önce cevap vermedi. Clarke da cevap alamayacağını düşünmüştü. Hafif bir üzüldü. Ama son an da Lexa 'Sana çok aşığım!' demişti. Clarke hafifce gülümsemişti..
Ama ikisi de aynı zamanda aşırı yorgundu. Yorgunluk ile gözleri kapanmıştı Clarke'ın. Uykuya dalmamıştı ama dalmak üzereydi. Lexa ise hiç kıpırdamadan saçlarını öptü birkaç defa ve o da Clarke gibi gözlerini kapadı.
'Uyuyalım'
'Uyuyalım'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...