Bölüm Şarkısı; İrem Derici - Aşkımız Olacak'
'Gönlüm bir deli sevdim bak seni, inan bu sevgimi tarih yazacak
Haydi yak beni, durma sar beni, Aşkımız olay olacak..'
....................................................
Ertesi sabah (Clarke'ın ağzından)
Gözlerimi açtığımda bana sımsıkı sarılmış bedenle tebessüm etmiştim. Lexa beni sımsıkı sarmıştı. Ben de onu tabii ki. Huzuru hissettiğim için şu an hiç kalkasım gelmemişti yerimden. Lexa hala uyuyordu. Gece beni çok yormuştu.. Ama buna rağmen şu an yorgun hissetmiyordum. Aksine dinlenmiş hissediyordum. Garipti ama bir gerçekti bu. Gece kedi gibiydim altında. Her yanına tırnaklarımı geçirmiştim. Sırtında baya tırnak izlerim vardır eminim. Boynunda da hep aynı yeri emmekten kızarıklık kalmıştı. Orasının da moraracağına emindim.. Ama napayım kendimi kaybediyordum o bana dokununca.. Dokunmasa da kaybediyordum gerçi..
Hafifce doğruldum ve uyuyan Lexa'ya baktım. Çenesine eğilip öptüm. Sonra yanağını.. Kıpırdandı güldü ve soluna doğru yani bana doğru döndü. Eliyle gözlerini ovuşturdu. Gözlerini açamıyordu.. 'Günaydın sevgilim...'
'Hm gün aymış mı ya..' demişti gülerken. Gözlerini hala ovuşturuyordu. 'Hiç fark etmedim'
'Sana hep gece olunca işte..' derken bende gülmüştüm. Ben bunu der demez kahkaha atıp; 'Gece öyle demiyordun ama...'
'Geceyi karıştırma' dedim ben de kahkaha atarken. 'Şu ana bak'
'Şu an karşımda Hollywood kadar ünlü Hollywood kadar güzel ve naif birisi var..' derken gözlerini açıp bana bakmıştı. 'Birbirimize bakıyoruz şu an hatta..'
'Ya utandırma' diyip kafamı boynuna doğru gömmüştüm. Hep bunu yapıyordu...
'Tamam tamam bak hadi bana' dedi saçlarımı öperken. 'Utandırmıcam hadi..'
O an ona bakmıştım. Tebessüm ediyordu. Ve tebessümü yüzüne yayılmıştı adeta. 'Neden bu kadar güzelsin?' demiştim saçlarıyla oynarken.
'İnsan sevdiğine benzermiş' demişti o da gülerken. 'Ondan olmalı'
'Hmm' diyip dudağına eğilip kavramıştım o an. Anında bana karşılık vermişti. Dudakları bana çok uyumluydu.. Her şeyi bana çok uyumluydu..
O an çadıra doğru seslenen 'Lexa hanım bir bakar mısınız rica etsem?' diyen biri ile öpüşmemiz bölünmüştü.. Lexa ayağa kalkıp; 'İki dakikaya geliyorum' dedikten sonra üzerini giyinmeye başlamıştı. Ardından ise dudağıma eğilip öptü ve 'Giyin ve yanıma gel sen de! Duş alalım sonra sana sürprizim var' dedi.
'Ne sürprizi?' dedim gülerken. Gözlerimin parladığına eminim..
'Yarım saate öğrenirsin hadi güzelim' diyip göz kırpıp çıkmıştı çadırdan. 'Fermuarı çek hemen giyin bekleme lütfen..' pis kıskanç.. Dediğini yapmıştım. Fermuarı çekip ben de üzerimi giyinmeye başlamıştım. Giyindikten sonra ben de çadırdan çıkmıştım. Çıktığımda Lexa'yı dün çadırlarla ilgilenen çocukla konuşurken görmüştüm. Beni görür görmez yanıma gelmiş ve elimi sımsıkı tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Ficção Adolescente+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...