51. Bölüm Karışık olaylar silsilesi!

189 24 177
                                    



'Ananda hatalı bu güzelliği doğurup da sokaklara göndermekte...'


.................................................


'Ben sıkıldım' diyerek dudak büzen Clarke'a bakmıştım. 'Bir şeyler yapalım mı?'

Bu bakışı tanıyorum ben hayır.. Hayır kesinlikle hayır.. Çünkü bu bakışı bana atarken dudaklarını yalamıştı..

Ne yapmak istediğini sormamalıyım..

Ne yapmak istediğini sormamalıyım..

Ne yapmak istediğini sormamalıyım..

'Ne yapmak istersin?' Püğğ Allah seni kahretmesin Lexa! Kararlılık seviyene sıçayım. Ne kadar direndin öyle sen ya helal olsun be! Kararlılık seviyem ektedir bu arada...

'Bildiğimiz şeyler' diyerek dibime kadar gelmişti. Dudaklarını yaladığı için ıslaklığı belliydi.. Onu dudakları benim de.. Neyse detaya gerek yok hiç..  Hayır hormonlarım yükselmeyecek. En azından bir süre..

'Bilmediğimiz şeyler denemek de yarar var' diyerek yataktan fırladım. 'Camı açalım temiz hava alırız'

'Lexa...'

'Ya da yemek yiyelim' dedikten sonra durdum. 'İyi de bunlar da bilmediğimiz şeyler değildi ki..' diye mırıldandım. Ama Clarke duymuş ve kahkaha atmıştı..

'Lexa yanıma gel' diyen Clarke'a baktım tekrardan. Yüzündeki gülümseme gitmiş ciddiyetle bakıyordu. Bu kızın kedi gibi masum bakışlarını özlemiyor değildim. Özellikle soyunma odasında ki baskınımızda bana attığı bakışlara benzeyenden..

'Lexa git yanına' dedikten sonra fırladığım yatağa kedi gibi bakışlarla ben girmiştim.. Manitanız varsa kedi de oluyorsunuz kuş da.. El mahkum..

'Şöyle akıllı ol..' dedikten sonra yakamdan tutup üzerine çekmişti beni. 'Başka bir şeyler de denemek ister misin?'



.....................................................

O sırada aşağı kattaki Bayan Griffin;

Bayan Griffin evde olta atıyordu.. Lexa'nın öyle üzgünce evden gitmesi kalbine dokunmuştu. O yüzden de içi huzursuzdu..

'Acaba nerede napıyor kızcağız' dedi üzgünce.

Telefonunu eline aldı ve Bayan Woods'u aradı.

Çalan telefon saniyeler sonrası açılmıştı.

Bayan Woods; 'Efendim canım?'

Bayan Griffin; 'Napıyorsun?'

Bayan Woods; 'Tek başıma oturuyorum öyle gelmek ister misin?'

Bayan Griffin; 'Tek başına mı? Lexa dışarıda mı?'

Bayan Woods; 'Yo siz de!'

Bayan Griffin şaşkınlık ile durdu önce. Lexa'nın evden hatta kapıdan çıktığını görmüştü. Ardından aklına gelen şeyle 'yedim seni Clarke' diyerek mırıldanıp; 'Ben sana döneceğim güzelim' diyip telefonu kapadı.

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin