3. Abanoz Kadar Derin...

78.6K 3.8K 248
                                    

☺kitabı okuma listenize eklerseniz sevinirim.

Ah, Azra.

Sende kimsin ve nasıl aklımı benden alabildin?

Neden bu kadın beni böyle etkiledi ki? Attığı tokat bile canımı yakmadı ama onun bana verdiği his canımı yakıyordu. Hem iyiydi hem kötü. Mutluydum beni etkilediği için ama yine de içimde bir acı hissediyordum. Çok aptalca. Acı hissedecek bir durum yoktu ama geçmişteki ilişkilerim kötü bitince o hissi bana yaşatma ihtimali canımı yaktı. Ama bu kadın için değerdi. O siyah, abanoz kadar derin gözleri ve uzun saçları, esmer teni...

Narin bir yapısı var gibi dursa da içinde kafayı sıyırmış bir insan kalıntısı olduğu kesindi.

Bu düşünce bile beni güldürdü. Bu kadına dair her şey benim gülümsememe sebep olabilir.

Düşüncelerimi süpüren ve beni gerçekliğe getiren telefonuma gelen mesaj oldu.

Kalbimin atışını duyuyorum. Acaba Azra mı?

Umarım o'dur.

Lütfen o olsun.

Telefonun ekranını açtığımda hiç şaşırmadım. Kokrut!

-"Kerem işi iyi hallettik ama bir daha ki sefere mesajlarıma hemen cevap yaz abi burada kaç kişi yolunu gözler oldu."

-" Korkut oğlum rahat bırak beni bugün sürekli mesaj yağmuruna tuttun. Sen sevgili yapsan da tacizinden kurtulsam. Bu kadar işkolik olma be."

-" Abi ben işkolik değilim bak sen çok rahatsın. Ayrıca birbirimizden haberdar olmalıyız hatırlatayım ortağız. Hem dikkatli olmakta fayda var..."

Bu mesajında ona hak verebilirdim. Ama bu onun işkolik biri olduğunu değiştirmez. Tamam para ve paraya dair şeyler iyi güzel de bu Korkut beni de geçti.

-" Tamam Korkut bundan sonra tuvalete giderken bile haber vereceğim." Yazarak güldüm.

-"Kerem. Abi sen ne pis adamsın midem bulandı(kusmuk emojisi)"

-"Seninle flörtleşmemiz bittiyse duşa girmeyi planlıyorum Korkut izin veriyor musun?" yazdım.

-" Kerem. Ortak olmasak engellemiştim abi seni."

-" İyi ki ortağız öyleyse(gülen emoji)" yazıp gönderdim ve duşa girdim.

Duştan çıktığımda saat 14.25 olmuştu. Ve henüz bir şey yememiştim. Sadece o kurabiyeler. Azra'nın eliyle hazırlanmış kurabiyeler...

Ne diyorum böyle?

Alo? Merhaba ben bir büyük boy pizza söylemek istiyorum. Margarita. Evet aynısından ve adreste aynı. Güvenliğe verin. Peki teşekkürler size de iyi günler.

Pizzam gelene kadar üzerime rahat kıyafetlerimi giyip bilgisayarımı açtım. Birkaç dosyayı flash belleğe kopyalayıp dosyaları kalıcı olarak sildim.

Telefonum çaldığında yine aynı heyecanı hissetsem de arayan yine Azra değildi. Maalesef.

Alo? Söyle Metin. Evet ben istedim pizzayı. Tamam sen oradan ayrılma Serdara ver o getirsin. Tamam.

Birkaç dakika sonra Serdar kapıya gelip pizzayı verdi. Gerçekten de yemek düzenimi aksatmamam gerektiğini şu an daha iyi anlıyordum.

Bayılmanın eşiğinden dönerken pizzayı bitirmiştim çoktan.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin