Keyifli okumalar...
Kerem yanımda öfkeyle kalktığında ne olduğunu anlamamıştım bile. Oysa ki sohbetimiz güzel başlamıştı. Sadece birkaç konuda tamamen farklıyız dedim diye mi bozulmuştu?
Adam kendi evinden öfkeyle kaçar gibi çıkmıştı ve sebebi bendim. Hala neden bu evde olduğumu anlayamıyordum.
Bir süre Ayla ve Can aşağı inerler umuduyla bekledim. Ancak gelen giden yoktu. Tek başıma kalmıştım yine.
Odama çıkıp eşyalarıma göz attım. Her şeyi yanıma alamayacağım için sadece kıyafetlerimi getirmiştim. Mesela havlu ve diğer ihtiyaçlarım yanımda yoktu. Küçük bir alışverişe çıkmanın zamanı gelmişti.
Dolaptan bir kot ve kazak çıkarıp üzerime geçirdim. Montumu da giyerek evin iç kapısından çıktım.
Bahçeyi bir süre inceleme fırsatım olmuştu. Şaşırmadığım şekilde bahçesi bile düzenliydi.
Bahçeyi hızlı adımlarla geçip dış kapıya geldiğimde yakın zaman içerisinde söverek bu mesleği seçtiğine pişman ettiğim güvenliği gördüm. Yavaşça yanından geçip gidecekken bana seslendi.
-"Azra hanım"
-"Efendim. Bir şey mi oldu?"
-"Bir yere mi çıkacaksınız? Sormam gerekiyor"
Ne münasebet diye yine içimden küfürler ediyordum. Bu kez sesli küfür etmeyecektim. Sonuçta o da Keremin bir çalışanıydı.
-"Evet bir işim var da izninizle" deyip dış kapıdan çıkmak istediğimde beni durdurdu.
-"Azra hanım dışarı çıktığınızı Kerem Beye söylemeliyim biliyorsunuz..."
Ah, evet bilmez olur muyum? Eve girişi anladık da çıkarken niye benim sinirlerimi zıplatıyorlar?
Adının Metin olduğunu bildiğim güvenlik hızla telefonunu çıkarıp Keremi aradı.
Alo? Kerem Bey, sanırım Azra Hanımın dışarıda bir işi varmış. Evden şu an ayrılıyor.
Sonra karşı tarafı dinleyip bana dönerek sordu.
-"Azra Hanım tam olarak nereye gidiyorsunuz?"
Sana ne lan o...
-"Alışverişe" dedim en gıcık gülümsememle.
Alışverişe Kerem Bey. Evet tamam söylerim.
Telefonu kapatıp tekrar bana döndü.
-"Tamam Azra Hanım. Ayrıca Kerem Bey dikkat etmenizi de söyledi"
Bunu duyduğumda şaşırmıştım. Alt tarafı alışverişe çıkacaktım. Cihan harbine gitmiyordum ki.
-"Tamam sağ olun" deyip oradan ayrıldım.
Ne yapmaya çalışıyordu? Benden ne istiyordu? Aklımdaki binlerce soru ile yürümeye devam ettim.
Onun tuhaf takıntıları olduğu kesindi. Artık takıntılarını ve kaygılarını normal karşılamaya başlayacaktım.
Birkaç mağazaya girip havlu ve diğer kişisel ihtiyaçlarımı aldım. Dışarı çıkmışken neredeyse tüm mağazalara girmiştim. Bir iç çamaşırı mağazasında durup inceledim. Mankenlerin abartılı derecede büyük göğüsleri vardı. İstemsizce kendiminkilere baktım. Mankene göre küçük gibiydi. En azından güzeller diye kendimi teselli ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romance#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...