Yorum ve oy bırakmayı lütfen unutmayın. Kitap hakkında ne düşünüyorsunuz?
-"Ne demek kadının kapısına dayandım? Başımıza eşkıya kesilmediğin kalmıştı. Onu da yaptın Allaha şükür.Gözüm açık ölmeyeceğim" dedi Korkut hayretler içinde bana bakarken.
Azrayla olan muhteşem günün üzerinden bir gün geçmesine rağmen sanki yılların özlemi kalbimi ele geçirmiş gibiydi.
Hafta sonu hep yaptığımız gibi ekip benim evde toplanırdı ve genelde birbirimize girmeden geceyi bitirmeye çalışırdık.
Yine o günlerden birinde Korkut ve diğerleri beni azarlarcasına sıkıştırıyorlardı.
-"Korkut ben senin ortağınım çocuğun değilim ne bağırıyorsun oğlum" dedim suçumu bastırmaya çalışarak.
Burak sırıtarak 'sen var ya' tarzı bakışlarını ok gibi üzerime yolluyordu.
Doğu her zamanki gibi Melise olan ilanı aşkı için eline fırsat geçtiğinden heyecanlanmıştı. Gözlerini yavru köpek gibi yapıp Melise bakarak konuşuyordu.
-"Görüyorsun değil mi sarı papatyam? İnsanlar ne delilikler yapıyorlar aşkları için. Ne aptallıklar yapıyorlar. Ama ben öyle miyim? Senin kızacağın hiçbir şey yapmam. İçip içip ayyaş gibi kapına dayanmam" dedi Melise oldukça yaranmaya çalışarak.
Benim o sırada odada olduğumu unuttu sanırım.
-"Höst oğlum ben henüz ölmedim buradayım. Ne sattın hemen de beni" dedim sitemle.
Ama beni duymuyordu bile. Yine Melisin büyüsüne kapılmıştı. Sanki gözleri çizgi filmlerdeki büyüye maruz kalmış gözler gibiydi. Sadece Melise bakıyordu. Melis ise halinden memnun bir şekilde Doğuya gözlerini devirdi.
-"Doğu! Oğlum kime diyorum? Hey dünyadan Doğuya orda mısın?" dedim ellerimle dikkatini çekmeye çalışarak.
Can gülerek konuştu.
-"Kerem abi yine onun kafası gitti bir yerlere. Gelmesi birkaç saati bulur"
-"Birde bu Doğuyla uğraşıyoruz onca işin gücün arasında" dedi Korkut sitemle.
Korkut bizi bir sal aslanım. Tatildeyiz dedik ne işi?
-"Anlat bakalım. Azra ne yaptı sen öpünce" dedi Melis bana bakarak. Sonunda benim anlattıklarımı ve aşkımı ciddiye alan biri.
Heyecanla ve büyük bir sırıtmayla anlattım.
-"İlk öpücüğü saymazsak ikincisini iyi karşıladı gibi" dedim.
-"Abi kızı kaç kere öptün? Anlattıkça devamı çıkıyor" dedi Can. Bu çocuğa usta çırak adabını vermeliydim.
-"İlkini saymıyorum orası biraz karışık önemli bir şey olmadı ama." Dedim ve bir süre duraksadım.
Sonra sessizce ekledim.
-"Sadece küçük bir tokat yemiş olabilirim" dedim. Bunu içimden söylemeye çalışsam da kadınlar çok zeki varlıklar. Melisten kaçmadı.
-"Ne? Tokadı yedin demek" diyerek şen bir kahkaha attı. O kahkahayla Doğu da mum olup erirmişçesine ağzı açık bir şekilde ona bakıyordu.
Salyanı topla Doğu.
-"Aferin kıza iyi yapmış. Bizim onca zamandır yapmadığımızı yapmış işte" dedi Burak sırıtıp sinsice bana bakarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romance#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...