71. Kerem...

17.4K 789 114
                                    

Arkadaşlar bu bölümleri yazmak saatlerimi alıyor. Düzenlemesi de ayrı bir saat alıyor. Lütfen beğenmeyi unutmayın. O kadar okuyucudan adını bildiğim sadece birkaç kişi var. Diğerleri hayalet okuyucu.

Keyifli okumalar....

Evin içinde yankılanan sesle irkilerek gözümü açtım.

Korkudan nerede uyuduğumu unutmuştum. Küvetteki su hala ılıktı.Elimi deli gibi çarpan kalbime koyup ayağa kalktım. Bedenime havluyu sarıp sese doğru yöneldim.

Yatak odamdaki telefonum son ses çalıyordu.

Titrek elimle telefona uzanıp baktım. Yabancı bir numarayı.

Azra...kızım seni kim yabancı numaradan arar ki?

-"Alo?" dedim titrek sesimle.

Bir süre ses gelmedi. Acaba kapandı mı diye telefonun ekranını kontrol edip tekrar konuştum.

-"Alo? Kimsiniz?" dedim sakince.

Duyduğum sesle yerimde çakılı kalmıştım.

-"Güzelim" dedi özlemle yandığım o kişi.

Kerem.

Güzelim...bana bunu demesini o kadar özledim ki.

-"K-kerem sen-"

-"Evet benim güzelim...üzgünüm seni....rahatsız etmek istemedim ama...çok özledim" derken sürekli duraksayıp konuşmuştu.

Deli gibi çarpan kalbim yüzünden geberip gitmeden önce konuştum.

-"Bende çok özledim Kerem...ve seni her şeyden çok seviyorum"

Küçük bir ağlamaklı ses duyduğumda şaşırmıştım.

-"Azra sana teslim  olabilirim. Hemde her şeyimle...ama emniyete teslim olmam" dedi bir anda.

Ne diyeceğimi bilemiyordum. Onun hapse girmesini istemiyorum ama işim bu..ben...görevimi yapmalıyım.

-"Azra eğer benimle olmak istiyorsan aramızdaki bu saçma polis-dolandırıcı ilişkisini önemsemezsin. Ve benimle gelirsin. Lütfen güzelim. Seninle mutlu olmak istiyorum sonsuza dek sonsuz aşk... Çok güzel değil mi? Bize bu şansı ver"

Söyledikleriyle bedenimdeki ateş kalbimi ele geçirdi. Ona demeli miydim? Ben istifa etmeyi düşünüyorum diye. Bilmiyorum.

-"Kerem...ben bunu düşünmeliyim"

Kerem bir anda umutla konuştu.

-"Tamam güzelim istediğin kadar düşün. Ben seni beklerim."

Söylendikleriyle gülümsemiştim. Gözlerimden akan yaşlar küçük tebessümümle buluştu.

Çoktan kararımı verdim.

-"Azra...her şeyin farkına vardın mı? Gizli ekibinin aslında benim avucumda olduğunun farkına vardın mı"

Bunu demesini beklemiyordum.

-"G-gerçekten aramızda bir köstebeğin mi var? Bunu düşündüm ama kimseye konduramadım"

Aslında kesindi. İçimizden biri köstebekti ama kim? Kim sahte belgelerde polisleri görevinden alabilirdi...benimle ilgili bilgileri Kereme verebilirdi. Gizli dediğimiz her planı Kereme anlatmıştı.

-"Evet güzelim...bir köstebek var. Biz ona ekipte başka bir şey diyoruz" dedi kahkaha atarak.

-"Adı ne? Ya da lakabı her neyse işte" dedim aceleyle. Meraktan ölmek üzereydim.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin