Sürpriz. Bugünün ikinci bölümü.
Arkadaşlar ben sınava hazırlanan bir köle olarak hergün bazen 1 bazen 2 bölüm atarken okunma ve oy sayısı çok az.
Kitabı paylaşıp kütüphanenize eklerseniz bana çok yardımı dokunur.
Melis ve Pelin sonunda Azrayı ikna edebildiklerinde biz erkekleri evden kovmuşlardı. Mekana geçip onları beklememizi söylediler. Aslında işime gelmişti. Mekanda her şeyi kontrolüm dahilinde yapabilecektim.
Evden çıkmadan önce Metine yine rutin konuşmamı yaptım ve kızları bırakmasını söyledim.
Kral Barına geldiğimizde Can ve Aylanın oldukça iyi iş çıkardığını düşünüyordum. Burası normalde Kral konseptine uygun dizayn edilmiş bir yerdi. Bizim afacanlar birazcık altını üstüne getirmişti.
Korkut bile beğendiyse güzel demektir.
İçerde bir grup insan vardı. Bu akşamı duyan gelmişti. Ancak sınırlı sayıda insan girebilirdi.
Burak bir köşeye gidip birkaç kızın canını sıkarken Doğu sanki üç yaşındaki doğum günü partisine gitmiş gibi hareketler yapıyordu.
Ekibime bak ne kadar cool ama!
Birkaç telefon görüşmesi yaptıktan sonra mekan sahibiyle görüştüm. Sürekli teşekkürler etmesi, barının hiç bu kadar değer görmediğini söyleyip durmasını sahte gülümsemelerle dinliyordum. Tabi Bar sahibi mekanın değerlenmesiyle istediklerimi koşulsuz yerine getirmişti. Fazla kalabalık insan ve çalışan istemiyordum.
Bir saat sonra Melis oldukça şık bir parti kıyafetiyle içeri girdiğinde Doğunun salyası yerde küçük bir gölet oluşturmuştu.
Ardından Pelin ve Azra kapıdan girmişlerdi. Ama ben Azradan başkasını göremeyecek kadar kör olmuştum. Sanırım Doğunun çektiği ızdırabı bende şu an çekiyordum.
Azranın üzerindeki ince askılı mini elbise ve açık saçları güzelliğine güzellik katmıştı.
Olağanüstü fiziğine bakmadan edemiyordum.
Ağır bir göz makyajı yapmıştı ve bu onu fazlasıyla çekici göstermişti.
Allahım lütfen bu gece olay çıkarmamam için yardım et.
Azranın yanına gidip gözlerimi kaçırarak küçük bir tebessümle konuştum.
-"Çok güzelsin"
Azra önce utanıp sıkıldı. Eliyle saçını kulağının arkasına atarken onu tekrar yeme isteğim gün yüzüne çıkıyordu.
Ürkek ve çekingen sesiyle cevap verdi.-"Teşekkürler sende iyi görünüyorsun"
Bunu duymak beni fazlasıyla memnun etmişti. Belki kibar olmak için demişti ama umrumda değil. Söyledi bir kere.
Ayla ve Can kısa süreliğine dj olarak ortamı hareketlendirmişlerdi bile. Olduça gürültülü bir şarkı açtıklarında Doğu ve Melis 23 Nisan gösterisindeki çocuklar gibi eğleniyorlardı.
Korkut da Pelini her fırsatta kollarının arasına almaya çalışıyor gibiydi. Şu an önemli işlerim olmasa gidip Korkuta engel olabilirdim.
Ama Azra yanımdayken başka bir şeyle ilgilenemiyordum.
-"Dans edelim mi Azra? Söz dokunmayacağım" deyip göz kırptığımda küçük bir tebessümle yanıma gelip benimle dans etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romance#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...