65. Numara

22.3K 601 59
                                    

Arkadaşlar burada aslında iki bölüm var. Bölmekle uğraşmadım.

Uyarıyorum uzun bölüm çay kahve alıp okuyun sjsjjhd

Keyifli okumalar...🐤

Alfonso dudaklarını aralayıp derin bir nefes aldı.

İşte o an geliyordu

Dudaklarına dokundurduğum elimi kibarca tuttu.

-"no es posible Ayla...Ni siquiera eres un adulto" dediğinde donup kalmıştım. Bunu...beklemiyordum.
(Bu mümkün değil Ayla...sen yetişkin bile değilsin- Reşit değilsin anlamında diyor)

Şaşkınlıktan açık kalmış ağzımla ona baktım. O...ciddiydi. Elimi kibarca bıraktı ve gülümsedi.

İlk kez oyunuma gelmeyen bir erkek oluyordu. Acaba İspanyol olduğu için miydi? İspanyol erkeklerin zaafları hakkında araştırma yapmam gerekecekti.

O oyunuma düşmediğine göre onu öldürmeyecektim.

Alfonsoya bir süre bakıp durmamdan sonra beni omzumdan tutup koltuğa yatırmıştı. Elimi artık tutmuyordu. Sandalyesini benden uzaklaştırıp tekrar put gibi oturmaya devam etti.

Kısa zaman sonra tanıdık sesi duydum. Rananın topuklu sesini...

Odaya girip bana baktı. Ellerimin bağlı olmadığını görünce Alfonsoya bağırıp çağırmıştı. Alfonso ise 'gözümü ondan ayırmıyorum' demekle yetinmişti.

Yattığım yerden oturuşa geçip Ranaya gıcık bir gülümseme attım.

-"Rana...ne oldu? Sinirli gibisin. İşlerin yolunda gitmiyor anlaşılan"

Rana beklediğim cevabın aksini söyleyince sinirledim zıplamıştı.

-"Hayır Ayla her şey tıkırında. Tam olarak bir saat sonra abinle uçağımız var. Ah ne güzel değil mi?" dedi iğrenç sesiyle.

Katlanamıyordum artık.

Görünüşe göre abimin beni kurtaracağı falan yoktu.

Daha kendisini kurtaramıyordu.

Beklemenin alemi yok kızım. İşlerini bitir şunların.

-"Rana sen tam bir sürtük-"

-"Hey seni ufaklık. Sakın o kelimeyi söyleme. Sinirlenirsem sevdiğim adamın kardeşine zarar vermekten korkuyorum"

Onu umursamadan cevapladım.

-"Yine de sürtüksün Rana" dedim düz sesimle.

Sonra aklıma saçma sapan espriler geldiği için kahkaha atmaya başlamıştım. Aslında o espriler komik bile değildi.

Ah bu boktan esprileri yapan Can'ı eve gidince döveceğim.

Rana ise benim kahkaha atmamı anlamsız gözlerle izlerken bir anda bağırdı. Aaa şuna bak deli mi ne?

-"Kes sesini Ayla. Sana zarar vermedim diye bana haraket edemezsin. Eğer susmazsan-"

-"Ah Rana...bana hiçbir şey yapamazsın. Senden korktuğumu düşünmüyorsun değil mi?"

Aptalsın. Böyle olmasa belki korkardım.

Onu olabildiğince kışkırtmam gerekiyordu. Bana yaklaşmasını istiyordum.

Rana bir anda yüz ifadesini değiştirip bana doğru birkaç adım attı. Oturduğum için eşit boyda değildik. Yüzüme eğilip tiz sesiyle konuştu.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin