68. Tanıştığımıza Memnun Oldum

15.5K 684 204
                                    

Tanışma bölümü geldi. Ak koyun kara koyun çıkıyor ☺

Arkadaşlar etiketlerde gerilemişiz. Beğenmeyi unutmayın lütfen.

Keyifli okumalar..

Şarap kadehini Azranın eline tutuşturup onu masadan kaldırarak çardağa doğru götürdüm.

Rahat ve geniş bir yerdi. Otantik minderleri ile farklı bir havası vardı. Azra elleriyle sıkıca minderleri sıkıyordu.

Korkuyor muydu? Ama bu çok mantıksız...ona asla zarar vermem.

Yanına geçip oturarak konustum.

-"Azra elindeki kadehi içer misin lütf-"

-"Aslında alkol tüketmem ama senin için bir yudum alacağım"

Küçük yalancı. Evinde sabahladığım gece salonundaki bira şişelerini gördüm Azra. Fena halde içicisin.

-"Azra...seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?"

-"B-biliyorum Kerem bende seni seviyorum"

-"Azram...doğruyu söylediğine inanıyorum. Şu an benim için en önemli şey senin bana olan aşkın"

Sözlerimle bir anda elimi tutup gözlerime baktı. Anlamlı ve güzel bir bakıştı bu.

-"Kerem...yemin ederim seni çok seviyorum"

Elimdeki kadehi oturduğum yerin yanına koyup ona sarıldım. Bu sarılışımın son olmamasını dileyerek sarıldım. Azra ise bu sarılamı karşılıksız bırakmadı. Elleri yavaşça belime dolandı.

-"Azra sana aşığım.Ve o saçma polis-dolandırıcı mevzusu benim umrumda bile değil. Biliyorum...seninde umrunda değil. Sen benim kim olduğumu bilerek bana aşık oldun Azra. En baştan beri benim kim olduğumu biliyordun"

Azra bir anda ellerini belimden çekip bana baktı.

-"Ne demek istiyorsun?"

-"Azra lütfen artık beni en baştan beri tanıdığını gizleme..."

-"K-kerem...yine saçmalıyorsun"

-"Ah güzelim hadi ama...hem o kadeh bitecek" derken ceketimin iç cebinden sigara paketimi çıkardım. Yemekten sonra içmem gerekiyordu.

Dudalarımın arasındaki sigarayla Azraya gülümsedim. Ve derin bir nefes vererek dumanını üfledim.

-"Azra...soruma cevap ver. Polis ve dolandırıcı aşkı senin için imkansız mı?"

-"Hayır tabi ki" dedi bir anda.

Samimi olduğunu anlamıştım.

-"Öyleyse beni bırakmayacaksın değil mi güzelim? Benimle işin bitince...yanımda ol"

-"Kerem...dediklerinden bir şey anlamıyorum"

-"Azra tanışma vakti geldi" deyip ayağa kalktım. Elimdeki sigaradan bir nefes çekip Azranın önünde selam vererek eğildim.

-"Ben Kerem...Azranın sevdiği adam...onun dağ ayısı...aynı zamanda aranan azılı bir dolandırıcı" diyerek selamımı bitirerek doğruldum.

Azra oturduğu yerden huzursuzca etrafa bakınıp oyununa devam ediyordu.

-"Kerem saçmalama birisi görecek bunlar ne yapıyor diyecek. Hem sen polissin"

Yandan bir gülüşle koyduğum kadehi alıp büyük bir yudum aldım.

-"Ah Azra...benim kim olduğumu bildiğin halde uzun zamandır iyi rol yapıyorsun. Takdir edilesi doğrusu...ama ben de senin kim olduğunu biliyorum"

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin