23. Hastane

37.6K 1.1K 97
                                    

Selam😚

Özel bölüm sonrası etiketlerde yükseldik.

Yapılan yorumların etkili olduğunu düşünüyorum. Lütfen emoji dahi olsa yorum yapınız...
Bundan sonra bölüm atarak sıralamayı korumaya çalışacağım. Yani umarım 😂

öptüm sizi

Yorumlarınızın her birini okuyorum💝

Korkutun vurulmasının üzerinden bir hafta geçmişti. Hala bilinci yerine gelmemiş veya hayati bir tepki vermemişti.

Burakın Keremi aramasıyla özel bir hastaneye yatırılan Korkut göğsünden vurulmuştu. Yarası ağırdı. Kurşunu çıkarmış olmalarına rağmen hala gözlerini açmamıştı.

Doğu ise olayda ilk şokunu atlatıp adamların peşinden gitmiş ve birkaçıyla kavga etmiş olsa da tek başına mücadele edememişti. Melis ve Gaye, Pelini alarak Burakın arabasını takip edecekken Doğunun eksikliğini fark etmişlerdi. Melis barın her köşesini arayıp telefonla da ulaşmaya çalıştığı halde bulamamıştı. Ta ki üçü beraber dışarı çıkıp çöp konteynırının yanına dövülmüş halde atılan Doğuyu görene kadar. Yüzü kan içindeydi.

Melisin arabasına kadar Doğuyu taşıyarak Korkutla aynı hastaneye götürdüler.

Doğu birkaç güne uyanmış olmasına rağmen Korkut hala bilinçsizdi. Melis ise Doğunun yanından ayrılmayıp her türlü kötü şakasına katlanıyordu. Doğu için bir şeyler yapmak istiyordu.

Bir hafta boyunca Kerem sinir küpü gibi ortalıkta adamlarına emirler yağdırmasına rağmen her yerde aradıkları Cüneyt piçini bulamamışlardı. Birkaç güvendiği arkadaşını arayıp Cüneytin yerini bulmaya çalıştı. Sessiz sedasız bu olayın üzerini örten yine Kerem olmuştu. Çünkü Cüneyti bulup derisini yüzerek öldürmek istiyordu.

Azra bir haftadır eve gelmeyen Kerem için endişelense de ona karışmayı özellikle o sinirliyken düşünmüyordu.

Şu an yeryüzündeki en kavurucu ateş Keremin gözleriydi.

Pelinse yıkılmış haldeydi. Güçlü durmaya çalışsada artık çok geç olduğunu düşünüyordu. Korkut vurulmadan önce güçlü olmalıydı.

Şimdi değil.

Ayla ve Can Korkutun başına gelenleri en geç öğrenen taraf olmuşlardı. Korkutun ameliyatı sabaha karşı bitince Aylaya haber veren Azra olmuştu. Onun durumunun ağır olduğunu söylediğinde Aylanın yeni uyandığı için olayı idrak edememişti. Ayla Korkutun durumuna yıkılmıştı. Onu öz abisinden ayırmazdı.

Bir haftalık süreç hepsine azap gibi gelmişti. Kerem tamamen dağılmış halde kendini suçluyordu. O piçler bara kendisi için gelmişlerdi. Ama onu bulamadıklarında Korkutu hedef almışlardı. Onun yüzünden Korkut can çekişiyordu. Tanıdığı ve bildiği herkesi arayıp işin ehli olan tüm doktorları çağırmak istiyordu. Eğer Korkut ölürse o şirketi Cüneytin bir yerine sokmaya and içmişti. Tek düşünebildiği çeşit çeşit eziyet ve öldürme metodlarıydı.

______________________________________

Korkut vurulalı tam 8 gün oldu. Hala yoğun bakımda ve ben o siktiğimin odasına bile giremiyorum. Ortağım can çekişirken ben hastane koridorunda bok gibi oturuyorum.

Gözlerim uykusuzluktan sızlarken onları ovuşturup oturduğum yerden kalktığımda karşımda Azrayı gördüm. O da dağılmış ve üzülmüştü. Bir haftadır doğru düzgün görüşememiştik bile.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin