Peçeteleri hazırlayın. Ağlak bir bölüm hsjdhslsj
Keyifli okumalar...🐥
Azrayla sıkı sıkı sarılmamızı herkes duygulu gözlerle izlerken sadece bir kişi öfkeyle bakıyordu.
Korkut.
Ah ortak...bana yardım edememek senin suçun değil.
Sanırım yarım saat kadar Azrayı kollarımın arasına alıp sarılarak koltukta uzanmıştım. Küçücük koltuk en huzurlu yerim olmuştu.
Pelin bize bakarak zorlukla konuşmuştu. Sanki yapması gerekeni yapıyor gibiydi.
-"Kerem artık şu sürtüğün dediğini yapmalısın. Üzerini değiştir her an arayabilir. Biz adamları etrafa yerleştir-"
-"Hayır Pelin...kimse müdahale etmeyecek. Ranayı duydun. O sürtük...o kadın Aylaya zarar verirse dayanamam"
Azrayı kollarımdan bırakıp ayağa kalktım. Koltukta oturur halde bana bakan Azranın gözlerine artık bakamıyordum.
Pelin sıkıntılı sesiyle konuştu.
-"Kerem olmaz ya sana zarar-"
-"Hayır Pelin...o bana zarar vermeyecek. Bence benim ölmemi istemiyor. O...o benimle kaçmak istiyor. Adamlara söyleyin yerlerindem ayrılsınlar. Aylanın canı söz konusu"
Azra anlattıklarımla tekrar ağlamaya başladığında arkamı dönüp uzaklaştım. Yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Böyle olacağını bilseydim bana bu kadar bağlanmasına izin vermezdim.
Yukarı katın medivenine yöneldiğim sırada Korkutun sesini duymamla duraksadım.
-"Kerem nereye gidiyorsun?"
Arkamı dönmeden konuşup merdivenleri çıkmaya devam ettim.
-"Üzerimi değiştirmeye"
Kulağıma dolan Azranın ağlama sesine katlanamıyordum. İçimde tarifsiz bir sızı vardu. O sesten uzaklaşmak için hızlı adımlarla odama girip kapıyı kapattım.
Yumruğumu sertçe duvara indirdiğimde acıyla inledim. Ama acı kalbimin acısıydı...
Dolaptan beyaz gömlek ve siyah pantalon çıkarıp üzerime geçirdim. Bileğimdeki kol saatini ve serçe parmağımdaki yüzüğü çıkarıp attım.
Resim: Kerem <3
Telefonumu alarak aşağı indim. Merdivenlerden inerken herkesin beni izlediğini biliyordum.
Burak yanıma gelip sıkıca sarıldı.
-"Kerem gitme...başka yolunu buluruz"
Onun sarılmasına karşılık verip konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romance#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...