25.-Güzel Bir Kadın

38.3K 1K 122
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar...

Doğu yine yapmıştı yapacağını. Yanında kuru sıkı taşıyıp onunla racon kesen ilk insan olabilirdi. Bir saat kadar ekip olarak sırayla Doğuyu bu konuda azarlayıp uyarmıştık. Çünkü yaptığının tehlikeli olduğundan bile bihaberdi. Belkide gerçek silahı yanında olsaydı böyle dayak yemeyecekti.

Melis Doğuya destek olup onu kaldırarak kendi odasına götürdü. Giderken hala berbat espriler yapıp kendince eğleniyordu. Sanırım hiç büyümeyecekti.

Azraya baktığımda Doğuya ne kadar güldüğünü görmüştüm. Belli ki onu sevmişti. Onun böyle eğlenmesi benimde hoşuma gidiyordu. Başımı döndüren o gülücükleri saatlerce izleyebilirdim.

O kıkırdamalar ve kahkahaları...

Sanırım bu kadın beni alt edebilecek tek insandı.

Ona teslim olabilirdim. Her şeyimle...

Yarım saat bile geçmemişken Burak odaya koşar adımlarla daldı. Korkutu kanlı canlı görünce bir saniyeliğine donup baktı. Ardından hızla Korkuta sarıldıgında Korkuttan bir ses yükseldi.

-"Ah! Oğlum bırak yarama basıyorsun" dediğinde Burak da geri çekilmişti.

Bir süre onların atışarak hasret gidermesini izledikten sonra Korkuta bakarak konuştum.

-"Senin süpermanin Burak. Hastaneye kadar taşıdı ve oldukça da iyi kriz yönetimi var" derken aslında hiç de iyi kriz yönetimi olmadığını biliyordum. Korkutu hastaneye götürürken tek yaptığı sümüğünü çekerek ağlamaktı.

Buraksa söyledikledim karşısında gururla göğsünü kabarttı.

-"Eh yaptık bir şeyler" dedi onurla.

Korkutun teşekkür etmesini ve birkaç ağlamaklı sahne izlerken onları içerde bırakıp koridora çıktım.

Yakın bir dostumu arayıp konuştum.

-"Alo? Evet Mert sağ ol şimdi daha iyi. Ben seni başka bir şey için aramıştım" deyip aklımdaki şeyi anlattım.

Beni anlayışla dinleyip tanıdığı birinin olduğunu ve iletişim bilgilerini atabileceğini söyledi.

-"Teşekkürler Mert bu arada unutma güzel bir kadın istiyorum. Hayır fark etmez sarışın veya esmer. Çekici olsun yeter işte be adam uzatma. Evet benim eve gelecek. Ben sana saati mesajla atacağım. Sakın benden habersiz gönderme bak. Tamam sağ ol bu iyiliğini unutmayacağım. Aramızda biliyorsun" deyip telefonu kapatırken keyfim oldukça yerindeydi.

Yüzümdeki pis sırıtışı silip tekrar odaya girdim. Yaklaşık yarım saattir telefonla konuştuğum için herkes sorgulayan bakışlarla bana bakıyordu. Burak konuya dalarcasına girdi.

-"Abi bir gittin yarım saat oldu. Napıyordun?"

Onlara muzipçe bakıp gülümsedim.

-"Mertle konuştum. Korkutu soruyordu. Eşekler cennetine gitmediğini öğrenince mutlu oldu" deyip kahkaha attım. Bunu demem Pelini sinirlendiriyordu. Yine de kendime engel olamıyordum.

Gözlerim odada gezinince Azranın olmadığını gördüm.

-"Azra nerde?"

Korkut yattığı yerden zorlukla konuştu.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin