13. Hıçkırık

44.5K 1.4K 128
                                    

Eller yorumlaraaa🙆

Sabahın ilk ışığıyla gözlerimi açarken yorganımın ve yastığımın tam tersi köşelerde olduğunu fark ettim. Pek normal yatamıyorum. Ne yapayım?

Duş almak oldukça cazip geldiğinde birkaç kıyafet ayarlamaya karar verdim. Her şey mükemmeldi. Tek bir şey dışında. Yanıma havlu almamıştım. Yanına sadece kıyafet almamalıydın Azra.

Ah Azra...

Aylanın kapısına gidip tıklattım. Onu sabahın bu kör karanlığında uyandırmak istemezdim ama yapabileceğim bir şey yoktu. Ses gelmeyince kapıyı açmayı denedim.

Kilitli.

Birkaç kez seslenmeme rağmen ya uyanmadı ya da yine kulaklığından dolayı beni duymuyordur diye düşündüm.

Yönümü tekrar odama çevirdiğimde gözüm yan odaya ilişti. Eğer uyuyorsa zaten beni göremez hemen alıp çıkarım diye sinsi planlar yapıyordum.

Kapıyı oldukça sessizce açıp parmak uçlarımda odaya girdim.

Ve odaya girdiğim gibi ellerimle gözlerimi kapattım. Kerem poposunu dönmüş yatıyordu ve donunun her köşesini bana sergilemişti. Ayrıca o tuhaf bir renk seçmişti. Onun kırmızı bir don giyiyor olabileceği aklıma gelmedi doğrusu.

Ah. Olamaaaz.

Odaklan Azra hemen alıp çıkacaksın buradan. İç sesime destekleri için teşekkür edip yönümü dolabına çevirdim.

Parmak ucumda yürümeye özen göstererek dolabı açtım.

Takım elbiseler ve gömleklerle dolu bir dipsiz kuyu gibiydi.

Diğer tarafı açarken stresten olduğunu düşündüğüm bir şekilde hıçkırık tutmuştu. Hay aksi. Ne şanssız bir insansın kızım sen. Bana bilmediğim şeyleri söyle iç ses.

Aceleyle dolabımın diğer tarafını açtım ve ellerimle ağzımı kapatıp ses çıkarmamaya çalışıyordum.

Alt taraftaki mükemmel düzen içinde duran bir sıra havluyu gördüm. Eğilip neredeyse hepsi aynı renk olan gri renkli havlulardan iki tane aldım.

Yaşasın. Kusursuz planım tıkırında.

Hızlıca ayağa kalkıp arkamı döndüğüm gibi Keremi tam arkamda gördüm. Nasıl sessizce yataktan çıkıp yanıma gelebilmişti?

Üzerinde pijaması vardı ama aşağısında komik donu vardı.

Şşş ciddiyet.

Gözleri kızarmış ve saçları da dağılmış halde beni izliyordu. Sanki hala tam uyanamamış gibiydi.

Yine korkunun da etkisiyle hıçkırıp ona baktım. Bu sefer yakalandığım için daha yüksek sesle hıçkırmıştım.

-"Azra. Hasretime dayanamadığın için mi sabahın bu saatinde beni ziyarete geldin?" dedi.

Üzerimdeki pijamaları ve elimdeki havluyu izliyordu. Dün gece fazla iddialı bir gecelik giymediğim için kendime teşekkürler.

-"B-ben şey özür dilerim izinsiz girdim. Aylanın kapısı kilitli ve..."

-"Önemli değil benim odama izinsiz girebilirsin. İstediğin gibi davran" deyip yine o meşhur göz kırpmasını yaptı. Kalbimde sanki bir orkestra hunharca çalışıyordu.

-"Hayır ben sadece havluya ihtiyacım vardı da onu almak istedim. Onun dışında izinsiz girmem bir daha "

Ben konuşurken beni hiç dinlemiyordu. Yine aynı odaklama şeklini almıştı. Yine transa geçmişti. Beni dolapla arasına alıp ellerini iki yanımda birleştirdi. Gitmek istediğimde ise arayı daha da kapatmıştı. Elimdeki havluyu alıp bir köşeye attı.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin