28.-Mesajlar

32.8K 992 106
                                    

Bugünün ikinci bölümü.

Keyifli okumalar...🐤

-"Peki Kerem bey siz merak etmeyin. Ben Korkut Beyle ilgileneceğim" deyip güzel gülüşünü sergiledi. İyi ki bu kızı seçmişim. Pelini kıskançlıktan öldürecekti.

Size söylemiştim böyle bir şerefsizim işte...ama oldukça eğleneceğiz.

Sema gelince masaya bir tabak daha koyup yemeğe geçmiştik. Burak masanın baş köşesine kurulunca bende Azramın yanına oturmuştum. Tam karşımızda ise Korkut vardı. Bir yanına Pelin diğer yanında ise Sema oturuyordu. Onları böyle denk getirmek için kırk takla atmış olsam da buna değerdi. Bizim yanımızda ise Ayle ve Can vardı. Onların tam karşısında da Doğu Melise yapışık halde oturuyordu.

Sema işi gereği yemek boyunca Korkuta sağlık durumu hakkında soru sorup ilaçlarını ve diğer şeylerini öğrenmeye çalışıyordu. Pelinse kıskançlıktan Korkutu sıkıştırıp duruyordu.

Harika...

Bense yemek boyunca yanımda oturan Azrama bakıp duruyordum. Herkes yemeğine odaklanmışken onun sandalyesine kolumu atıp arkaya yaslanmıştım. Arza tam olarak sandalyesine yaslanınca beli benim elimle buluştu. Ağzındaki lokmadan konuşamadığı için fırsatı değerlendirip belini okşuyordum. Herkesten habersiz ama herkesin önünde bunu yapmak hoşuma gitmişti.

Azra bir anlığına tehdit eden gözlerle bana bakınca korkup elimi çektim ve uslu bir çocuk gibi yemeğime döndüm.

Birazda Korkutun başını belaya sokma zamanı gelmişti

-"Sema, hemşire olmayı neden istemiştin ki? Oysa ki manken olabilirdin" dediğim anda okun yönü bana dönmüştü. Azra öfkeyle bana bakıyordu. Kendi kuyumu kazmamak için hızla cümlemin sonunu getirdim.

-"Yani demek istediğim çok büyük tesadüf oldu. Tam da Korkutun tarzında birisin"

Sema bir yudum su ile boğazını temizleyip konuştu.

-"Evet manken olsam belki daha çok para kazanabilirdim. Ama ben insanlara yardım etmeyi seçtim. Lösev ve Akutta gönüllü olarak faaliyet yürütüyorum. Aslında bu gönüllülük olayının tadına baktığımdan beri yapmak istediğim tek şey bu. Ancak para da kazanmam gerekiyor. Bu yüzden mesleğimi bazı zamanlar yapma ihtiyacı duyuyorum. Severek de yapıyorum" dedi tatlı bir gülümseme ile.

Anlattıkları ile ben dahil herkes hayran bakışkarla onu izliyorduk. Hem çok güzel bir kadın...hemde yardımsever...

Tam olarak Peline rakip tek kişi olabilir.

Korkut da söyledikleri karşısında ilgisini belli ederek konuştu.

-"Lösevde gönüllü olduğuna göre çocukları seviyorsun-" dediği sırada cümlesini bitiremeden Pelin dirseği ile Korkutun koluna vurmuştu.

Sema ne olduğundan habersiz konuşmasına devam etti.

-"Evet çocukları severim. Ancak sadece çocuklar değil insanları, hayvanları ve doğayı...kısacası her canlıyı severim" derken odadaki herkesin ona olan hayranlığını artmıştı.

Pelin ise sinirle ağzının içinde geveleyerek konuştu.

-"Yaa eminim öyledir" deyip lokmasını ağzına attı.

Sema söylediğini duymamış olacak ki bir şey demedi.

Yemeğimiz bittiğinde Can ve Ayla masayı toplayıp mutfağa geçmişlerdi.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin