Yorum bırakmayı unutmayın. En sevdiğiniz karakter kim?
Ağlıyordu. Siktir.
Adamın kulağına eğilip bir şeyler fısıldadım.
-"Bu Azrayı üzdüğün için" deyip son yumruğumu da indirip odadan çıktım.
Azra ağlayarak bana bakıyordu.
Hemen sıkıca sarılıp onu oradan çıkardım. Asansöre binip dokuzuncu kata, onun dairesine gittik. Yol boyunca şokta olduğu için ağlayarak bana sarılıyordu.
Yaprak gibi titrediğini ve küçük hıçkırıklarla ağladığını bilmek canımı çok yakıyordu.
Azranın dairesine geldiğimizde kapı ardına kadar açık kalmıştı. Eve girip kapıyı kapattım. Onu banyoya götürüp yüzünü yıkadım. Hala biraz titriyordu ve elimi sıkıca tutuyordu.
Yüzünü kurulayıp yatak odasına götürdüm. Yatağa yatırıp üzerini örttüm. Ağlaması biraz dinmişti ama minik hıçkırıklarını duyuyordum.
Gözleri kızarmıştı.
O adamı öldürme isteğimi artıran şeyleri size şu ana kadar anlattım diye düşünüyorum.
Yanına oturup elini sıktım.
-"Seni üzdüm yine. İstemeden de olsa yine üzdüm"
-"Hayır bu sefer sen üzmedin sadece sana bir şey olacak diye korktum. O adamı öldürseydin onun için üzülmezdim ama senin kalan hayatın için çok üzülürdüm" dedi
-"Merak etme bana bir şey olmaz" deyip göz kırptım.
Ardından küçük gülümsemesini görünce rahatladım.
O hep gülmeli.
-"Niyeymiş? Sen robot musun? Neden sana bir şey olmazmış?" dedi.
Gülümsemesi iyice yüzüne yayılmıştı. Ama hala gözleri kızarmış bir haldeydi.
Muzip bir cevap onu daha da gülümsetebilir diye düşündüm.
-"Sen bilmiyorsun sanırım. Filmlerdeki kötü adamlar hep paçayı kurtarıyor. Hiç yakalanmazlar ve başlarına da kötü bir şey gelmez" dedim gülerek.
Cevabım hoşuna gidecek ki şen bir kahkaha attı.
-"İyi adamlar için geçerli sanıyordum o kuralı" dedi
-"Hayır masallarda öyle olur o. Filmlerde kötü adamlar kazanır. Ölseler bile kazanırlar. Mesela joker"
Yine gülümseyince biraz daha rahatlamıştım. Bir süre sonra ortamda bir sessizlik oldu.
-"Benim için o adamı dövmene gerek yoktu. Neden yaptın?"
-"Birinin ona dersini vermesi gerekiyordu. Ayrıca bundan sonra hiçbir kadının özel hayatına karışamaz emin ol. Bütün kadınlar adına iyilik meleğiniz oldum" dedim gülerek.
-"ayrıca Azra... Senin üzülmeni de istemiyorum. O yüzden o adamı öldürmek istedim" dediğimde Azranın gözleri açılmıştı.
-"Üzülsem bile en azından evsiz olmazdım. Şimdi evden çıkmam gerekecektir. Mutlu ve evsizim artık" dedi gülerek.
Evet bir de o konu vardı. Ama kolay yolunu biliyorum.
-"Eşyalarını topla gidiyoruz" dedim etrafa bakarak. Az çok ne kadar eşya alabileceğimize bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Lãng mạn#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...