33.-Her Şeyi Anlatacağım

28.8K 946 74
                                    

Keyifli okumalar....

Beni alt edebilecek tek kişi Azraydı. Ve başarmıştı.

Artık bitmişti. Onun gitmesine kendi elimde izin verecektim. Başka şansım yoktu.

Korkutun elini omzumda hissettiğimde beni teselli edercesine bakmıştı. Gözlerim hala kapıdan çıkan Azradaydı. Elindeki silahı fırlatıp kapıdan koşarak çıktı.

Benden kaçmıştı.

Geri çeviremeyeceğim bir tehditti bu. Azra kendisiyle sınamıştı beni. Kendisine zarar vermekle... Bu benim için ölümden beterdi.

O birkaç saniyelik zaman bana bitmez tükenmez bir azap yılı gibi gelmişti. Aklımda canlanan düşünceler ve kederimden beni alıp çıkaran Metinin haykırışı oldu.

-"Azra Hanım!"

Kafamı kaldırıp baktığımda Metinin dış kapıdan çıkıp Azranın gittiği yöne doğru koştuğunu anlamıştım.

Yıkılıp kaldığım yerden güçlükle kalkıp kapıya yöneldim. Kalbimin deli gibi çarpması yüzünden düşünemiyordum. Peşimden gelen Korkut ve Sema durdurmaya çalışsa da gitmeliydim.

Kapıdan çıkıp kafamı çevirdiğimde Metinin kolları arasındaki Azrayı gördüm. Sapsarı kesilmiş yüzü...

O güzel gözleri kapalıydı.

Kendini kaybedip koşarak Metinin yanına gittim.

-"Azra güzelim...noldu...noldu sana?"

Sesim titriyordu.

Ben ki eli silahlı kaba dayılardan bile korkup titrememişken şimdi Azra beni delicesine korkutuyordu.

Koşmama yetişemeyen Korkut nefes nefese yanıma geliyordu. Yanındaki hemşiresi Sema da onu durdurmaya çalışsa da pek dinlemiyordu. Sema kollarımdaki rengi solmuş Azramı görünce onu bırakıp yanıma geldi.

-"A-azra...onun ateşi vardı...ilaç...vermedim" derken telaşlanmıştı.

Azrayı kucağıma alıp ateşler içindeki bedenine sarıldım. Çıldırmış gibiydim. Benim güzelime ne oluyordu?

Kucağımda Azranın bedeniyle koşar adım bahçeden içeri girdim. Can telaşla yanıma gelip yardım etmeye çalışsa da Azrayı bırakmak istemiyordum.

-"Can...doktor...doktor Selimi ara hemen"

Can duyduğu şeyle eve hızla girip doktoru ararken Ayla ise ateş saçan gözlerle bana bakıyordu.

-"Senin yüzünden abi...onu üzdün"

Haklıydı. Ama şu an cevap verecek halde değildim.

Merdivenleri dikkatle çıkarken ona bir şey olmaması için dua ediyordum.

Sema ise peşimden koşup evde küvet var mı diye soruyordu.

-"Evet var beni takip et"

Odama girip Azrayı nazikçe yatağa bıraktım. Sema ise banyoya girip küveti ılık suyla doldurdu.

Ateşi o kadar çoktu ki yanakları ve kulakları kızarmıştı.

-"Azra...güzelim...aç gözlerini" diyerek saçlarını okşayıp onu uyandırmaya çalışıyordum. Sesimi duyunca uyanmaz mıydı?

Sema yanıma gelip Azranın ateşini kontrol ederek panik halde konuştu.

-"Kerem bey...ateşi çok fazla...havale-"

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin