Oy ve satır arası yorumlarınızla destek olabilirsiniz.
Keyifli okumalar...
Kollarımın arasındaki güzel kardeşime baktım. Neredeyse uyumak üzereydi. Çok yorulmuş ve acıkmıştı. Eve gelir gelmez kimseye sarılmadan yemek istemişti. Ardından da çilekli sütünü içip uyumaya gitmişti.
Saat gece yarısına geldiği için onun uyuması iyi olurdu. Yanına gelip küçük yatağında ona sarılmama şiddetle karşı çıksa da umursamadım. Onu kaybedeceğimi sanmıştım.
Yanımdaki Ay kızın gece gibi siyah saçlarını okşayıp uyumasına yardımcı oldum. Birkaç dakika sonra ellerini belime dolayıp uyumuştu.
Ayla huzurla uykuya daldıktam birkaç dakika sonra yanından kalktım. Yatağı zaten küçüktü. Onu daha fazla rahatsız etmek istemedim. Üzerindeki örtüyü omuzlarına kadar çekip sıkıca bastırdım. Bir anlığına yüzünde oluşan gülümsemeyi görmüştüm. Rüya görüyor olmalıydı.
Eğilip yanağına bir öpücük kondurup sessizce odadan çıktım.
Aşağı indiğimde herkesin hala orada olduğunu gördüm. Kimse uyumamıştı. Sanırım hepsi küçük bir kutlama yemeği yapmak adına bir şeyler sipariş vermişlerdi.
Masaya yerleştirdikleri pizza, hamburger cümbüşüne bakıp sırıttım.
Bu saatte bunları yiyecek miydik?
Gerçi Ayla kaçırıldığından beri bir yudum su bile içmemiştik.
Azramın yanına oturup sarıldım. Kulağına eğilip fısıldayarak konuştum.
-"İyi misin güzelim?"
Bir süre gözlerini kırpıştırıp baktı. Küçük bir gülümseme gördüğümde sevinmiştim.
-"Evet çok iyiyim Kerem...o kadınla gitmediğin için-"
-"Üzgünüm Azra bunu sana yaşatmayı istemezdim. Ama Aylaya bir şey olacak diye korktum"
-"Sorun değil Kerem...yanımdasın ya yeterli"
-"Seni seviyorum güzelim"
-"Seni seviyorum Kerem"
Yanağından öpüp önüme dönmemle bizi izleyen Melis ve Doğuyu görmüştüm. Melis hala ağlamaklı bir haldeydi.
-"Ne tatlı bir çift oldunuz" dedi bize bakarak.
Azra çekinmiş olacak ki bana bakıp gülümsedi.
-"Sağol Melis sizin kadar tatlı bir çift olamayız" dedim Doğuyla ona bakıp.
Doğu beklemediği için dudaklarındaki bardağı bir anda çekip öksürmeye başladı. Melis telaşla Doğuya yardım etmeye çalışırken bende onları izliyordum.
Onlar kesinlikle mutlu olacaklar.
Korkut diğer yanımdaki sandalyeyi çekip otururken elini omzuma koymuştu.
-"Ortak Rana işini hallettik. Adamlar cesetleri temizliyor. O Alfaranso muydu neydi onun işi de tamamdır"
-"Alfonso" dedim gülerek.
Pelin benimde hala cevabını bilmediğim bir soru sorarken elindeki hamburgeri keyifle tutuyordu.
-"Ayla niye Alfonsoyu öldürmemizi istemedi ki? Bunu Aylanın diyeceği hiç aklıma gelmezdi doğrusu"
Bunun cevabını henüz bende bilmiyordum. Ayla sadece 'o bana zarar vermedi' demişti ama pek açıklayıcı bir cevap değildi.
Burak oldukça şımarık bir konuşma ile kendini gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romantizm#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...