9. Küçük Bir Ders

48.6K 1.4K 113
                                    

Bol yumruklu bir derse hazır mısınız ?

Eve gidiş yolumu uzatmaya karar vermiştim. Azrayla olanların gerginliği hala üzerimdeyken eve gidemezdim.

Oto&Demir atölyesine gidip aracın camlarına siyah film çektirmeyi düşünüyordum. Birkaç motor bakımı yapılınca işim bitmiş olurdu. Genel olarak her şeyi kontrol ettirip öyle atölyeden ayrılırdım. Bunu sık yapardım.

Güvenliğe önem verdiğimi şimdiye dek anlamış olmalısınız.

Eve gittiğimde bizimkiler hala boş muhabbete devam ediyorlardı. Evimi parti yerine çevirmişlerdi. Günüm iyiyken sorun yok ama böyle bok gibi hissettiğim zamanlarda yalnız kalmayı tercih ederdim doğrusu.

Salona girdiğimde herkes bakışını bana çevirmiş şaşkın halde bakıyordu.

Can dayanamayıp konuya girdi.

-"Abi iyi misin? Biraz solgun..."

-"İyiyim Can sorun yok" dedim bitkin halde.

-"Kerem bir sorun varsa benim bilmem gerekiyor. Biliyorsun..."

-"Biliyorum Korkut öyle bir şey değil merak etmeyin sadece yorgunum aracın birkaç bakımını yaptırdım. O yüzden geciktim zaten"

Sanırım gerçekten yıkık gibi gözüküyordum. Uzun zamandır beni tanıyan kişilere iyi olmadığım halde iyiyim demek faydasızdı.

-"Ne oldu anlat çabuk" dedi Melis otoriter bir sesle.

-"Kıza ne yaptın yine? Bence bu daha doğru bir soru olurdu" dedi Burak ortamdakilerin aksine sırıtıyordu.

Bitkin halde koltuğa yayılırcasına uzandım. Sigaramı yakıp derin bir nefes çektiğimde daha rahatlamış gibiydim.

-"Can bana köşedeki dolaptan bir viski koy" dedim gözlerim kapalı halde. Sigarayı tuttuğum elimi şakağıma dayamıştım.

-"Yine işleri batırdığımı anlamışsınızdır" derken sigaranın dumanını yavaşça havaya üflemiştim.

Can o sırada viskiyi bana uzatıyordu.
Alarak büyük bir yudum alıp boğazımı yakmasına izin verdim.

-"Noldu Kerem. Bize anlatabilirsin" dedi Doğu. Oldukça ciddiydi.

Ciddi oluşunu bana abi dememesinden anlayabilirdiniz.

-"Onu öpmeye çalıştım ve..."

Devamını getiremedim. Uzun süre sessizce oturdum.

-"Ve o da izin vermedi mi?" dedi Melis. Bunu dediğinde şaşırmıştım. Nereden bilmişti ki?

-"Evet izin vermedi. Onu ağlattım. Siktir... Benim yüzümden ağladı"

Bunu dediğimde herkesin yüzü asık bir şekilde beni izlediğini biliyordum. Korkut hariç. O öfkeyle bakıyordu.

-"İyi bok yedin. Ne demeye kızı öpmek istiyorsun. O senin sevgilin ya da karın değil. Kafana geçirseydi iki tane haklıdır" dedi oldukça sinirliydi.

Daha önceki konuşmamızdan bir kesiti hatırlatırcasına konuştu.

-"Kendimi Kaptırmam Korkut. Sadece hayatımın kadını mı merak ediyorum Korkut. O farklı bir kadın kimseye benzemiyor Korkut" dedi daha önceki sözlerimi bana tekrar hatırlatırcasına konuşmuştu.

Ortam iyice gerilmişti. Ve ben Korkutun beni azarlamasını bile dinlemeyip viskiyi kafama dikmiştim çoktan. Boş bardağı gösterip Cana işaret verdim. Doldurmak için kalktığı sırada Korkut yine konuştu.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin