37.-Evleneceksen Gel??

26.9K 840 98
                                    

Bugünün üçüncü bölümü.

Benden bu kadar :)

Keyifli okumalar....

Azra iki gündür benim odamdan neredeyse hiç çıkmıyordu ve kapısının kilidini de bir an olsun açmıyordu. Aylanın odanına götürdüğü yemekleri bile azar azar yiyordu.

Bense onun odasında kalıyordum ve gayet iyiydim. Onun yatağına sinmiş kokusu beni mest ediyordu. Küçük bedeninin bir zamanlar burada uyuduğunu bilmek kalbimin ritmini bozuyordu.

O beni öldürebilecek tek kadın.

Yine de onun bu geceden sonra gidecek olma fikri beni kahrediyordu.
Yaşadığım acının tarifi yoktu. Ölüm gibiydi ama ölümden de beterdi. Bir kez değil bin kez acı çekiyordum. Onun gitmesine izin veremezdim. Bir şekilde bana inanmalıydı. Onu sevdiğime inanmalıydı.

Kalbimi açıp göstersem kendisi bile bu sevgiye şaşırırdı. Ne var ki bunu yapamıyordum.

Tek yapabildiğim acı çekmekti. Ve o gittikten sonra da acı içinde ölmek...

Bu iğrenç hisle yataktan güç bela kalktım. Azranın kokusu beni oraya hapsetse de bugün parti zamanıydı. Banyoya girdiğimde Azranın tarağı ve birkaç eşyasını görünce yumruğumu istemsizce sıktım. Boğazıma düğümlenen o şey de neydi? Yutkunmak ve nefes almak göğsümde acıya sebep oluyordu.

Yüzümü yıkayıp banyodan dışarı attım kendimi. Onun odası ve banyosu bana işkence çektirmeye yemin etmiş gibiydi.

Salona inerken etrafta kimsenin olmadığını görüp telefonumun ekranını açarak benim odamdaki kameradan Azrayı izlemeye koyuldum.

Biliyorum evet yaptığım yanlış.

Ama onun özel anlarını izlemiyordum. Sadece uyurken ve birkaç lokma yerken...

Bir de tabi merakla odamı kurcalayışını gülerek izliyordum. Hala ne arıyordu ki? Zaten her köşesini biliyordu. Yine de küçük bir tebessüm ile onu izliyordum.

Ardından mesaj panelime gelen bildirim ile yüzüm düştü.

Ranaydı...

Bu kadın sanırım hiç peşimi bırakmayacak.

Rana: Aşkım kaç gündür mesajlarıma bakmıyorsun. Lütfen gördüğünü bileyim yeter

Kerem: Bana aşkım demeyi bırak Rana! Sana kaç kez söyledim seni sevmiyorum. Yalan söyledim anla artık

Rana: O kız yüzünden öyle dediğini biliyorum. Üzülme seni ondan kurtaracağım.

Kerem: Rana...o kız dediğin
kişiye deli gibi aşığım. Yeter artık

Rana: Hayır beni sevdiğini söyledin. Biliyorum o kız yüzünden. Tekrar bana döneceksin.

Rananın mesajlarına daha fazla katlanamıyordum. Kafayı yemiş olmalıydı. Kesinlikle delirmişti. Onun delirmesinde benim de katkım olabilir ama bu kadar bağımlı olmasını gerektirecek bir şey yapmamıştım.

Ona yalan söylemekte haksızdım evet ancak...o kadar önemsemesi gerekmezdi.

Daha fazla cevap yazmadan telefonu kapatıp cebime koydum. Ayla ve Canın da yardımıyla salona biraz parti havası vermeye çalıştık. Köşedeki elektronik şömineyi açıp içerinin biraz ısınmasını sağladım. Ortadaki büyük sehpayı kaldırıp alan açtım. Koltukları köşeye yitip yerdeki halıyı da kaldırdım. Kesinlikle kimsenin fazla içtikten sonra halıma kusmasını istemiyordum.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin