Yıldıza dokunursanız sevinirim.
Keyifli okumalar...
Yine Keremin sürprizlerinden birine doğru bilinmeyen bir yolculuğa çıkmıştım. Yanımda sevdiğim adam yoldan gözün ayırmadan araba sürerken ben de çaktırmadan onu süzüyordum.
-"Güzelim aklını başından mı alıyorum yoksa?" dedi bana bakmadan gülerek.
Sanırım pek çaktırmadan yaptığım kısmı doğru olmadı.
Onun beklemediği o cevabı verdim.
-"Evet aklımı başımdan aldın" dedim ciddi bir ifadeyle. Gözlerimi hala ondan ayıramıyordum.
Direksiyonu tutan damarlı ellerinden başlayıp gövdesine kadar inceledim. Ardından erkeksi ve yeni traş edilmiş boynu, adem elması...
Tebessümle kapanmış o dudakları ve en sonunda da beni izleyen o yeşillere baktım.
Arabanın içinde burnuma gelen tek koku onun parfümü ve traş losyonuydu. Naneli bir hissi vardı.
Ben onu dalgın halde izlerken elini bir anda yanağıma bastırıp okşadı. O an bana ettiği iltifatlar zihnimde boğuk bir ses olarak yankılanıyordu.
Lanet olsun ki bu adama aşığım.
Elim benden habersiz yanağımı okşayan o nasırlı ellere gitti. Onun elini tutmak çok hoştu. Onun yanında olmak, ona dokunmak ve öpmek...
Hepsi çok hoştu.
Derin bir iç çekiş ile ona olan hayranlığımı istemsizce belli etmiş oldum. Daha fazla ağzım açık onu izlememem gerektiğini düşününce gözlerimi yola dikip nefes alış verişimi kontrol etmeye çalıştım.
Sahi biz nereye gidiyoruz?
Etrafa göz gezdirince pek de uzak bir yere gitmediğimizi düşündüm. Birkaç dakika sonra Kerem arabayı avm'nin otoparkına park edince Kereme bir bakış attım.
-"Kerem ne yani? Süpriz avm mi?"
-"Güzelim sanki bu anı yaşamıştık. Dejavu gibi değil mi?" dedi sırıtarak. Bir yandan da emniyet kemerini çıkarıyordu.
Bende kemerimi çıkarıp arabadan indim. Kerem belime sarılıp yanağımdan öperken istediğim cevabı da verdi.
-"Ama bu sefer hayır demeyeceğim güzelim. Evet sürprizim avm" deyip sarıldı.
Daha önceden havlu almak için geldiğim o avm'nin otoparkını ve gittiğimiz her yeri merakla izliyordum.
Beni ikinci kata çıkardığında nereye gittiğimizi merak ediyordum. Elimi sımsıkı tuttuğu için hızlı adımlarla ona yetişmeye çalışıyordum.
En sonunda o mağazanın önünde durunca şok içinde donakalmıştım. İlk geldiğimde adına bile bakmadığım o iç çamaşırı mağazası...Angel.
Bu mağazaya havlu almak için çıktığım gün göz atmıştım. Hatta tamda önümdeki mankenlerin göğüsleri hakkında birkaç görüşüm olmuştu.
-"Kerem sen...yani" deyip sustu. Beni takip etmemişti değil mi?"
Keremse beni hiç dinlemeden mağazaya girerek konuşuyordu.
-"Hadi gel güzelim. Burası bu avm'nin tek kadın giyim yeri sanırım. Ama...ama beğenmezsen başka yere de gidebiliriz tabi"
Bir anlığına söylediğini düşünüp gerçekten de buranın avm'deki tek iç giyim mağazası olduğunu hatırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romance#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...