44. Seni Biriyle Tanıştıracağım

20.9K 735 68
                                    

Medya: Kerem

Keyifli okumalar...

-"Hadi güzelim gel artık sonsuza dek ayrılmıyorsunuz. Akşama geleceğiz tekrardan"

Ben Azraya seslenirken Azra ise anneme sıkı sıkı sarılıp kısa sürecek bir vedalaşmanın töreni yapıyordu. Sanki kırk yıldır birbirlerini tanıyor gibiydiler.

-"Azra alt tarafı at binmeye gidiyoruz. Ölüme değil ya"

Bunu dememle annemin azarlayan sesini işittim

-"Keremim...bir daha duymayayım ölüm lafını. Geliyor işte gelinim acele ettirmesene"

Annemin gelinim demesine nedense Azra pek kızmıyordu. Hoşuma gitmişti.

Azra annemden ayrılıp arabaya yaklaşırken annemde bize el sallayıp dualar ediyordu.

-"Hadi Keremim sağ salim gidip gelin"

Ah anne....alt tarafı diğer köydeki at çifliğine gidiyoruz.

-"Tamam Zeynep Sultan hadi içeri geç sen artık" diyerek arabaya bindim.

Şoför koltuğundan aynaları kontrol edip gine kemerini takmamış olan Azramın kemerini taktım.

-"Güzelim...senin emniyet kemeri ile olan derdiniz çözemedim"

Bana cevap vermeden aynanın dikiz aynasından o güzel dudaklarına rujunu sürüyordu.

Orda öylece onu izliyordum. Eminim annem hala neden gitmediğimizi merak ediyordur.

-"Azra" dedim ruju taze olan kıvrımlı dudaklarıma bakarak. Azra ise gözünü aynadam ayırmadan konuştu.

-"Kerem?"

Ona cevap vermeden izlediğimi farkedince durup baktı.

-"Kerem...noldu?"

-"Hiç...sadece aynayı düzeltmem lazım " derken hala onun dudaklarına bakıyordum.

Geri çekilip aynayı bana çevirdi. Kendimi kontrol altında tutmaya çalışarak arabayı çalıştırdım.

Bir saatlik yolculuğun ardından küçük at çiftliğine varmıştık.

-"Güzelim arabada bekle...sana bagajdan çizme vereyim. Yoksa o güzel ayakların tezek içinde kalabilir" diyerek güldüm.

Arabanın bagajında daha önceden aldırdığım iki çift çizme vardı. Kendiminkileri giyip Azranın çizmelerini de alarak onun koltuğuna doğru ilerledim.

-"Uzat bakalım ayağını"

-"Ben giyerim" dediğinde ona bakıp umursamadan eğildim ve ayakkabısını çıkardım.

-"Ne inatçı kızsın Azra" diyerek ayakkabısını çıkarıp çizmeleri giydirdm. Kafamı kaldırıp baktığımda beni izlediğini görmek hoşuma gitmişti. Etkilenmiş gibiydi.

-"Azra?"

-"Hı? Şey...hadi gidelim o zaman" diyerek arabadan indi.

Çiflik kapısına gidene kadar birçok soru sormuştu.

-"Beni kiminle tanıştıracaksın?"

-"Az kaldı sabret güzelim"

Selman amca kapıda beni görünce sevinçle karşılamıştı.

-"Oo Kerem oğlum...hoşgeldin ne güzel bir sürpriz bu"

Ona haber vermeden geldiğim için utanarak konuştum.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin